[ליצירה]
תגובות
הרב יובל שרלו טוען שתפילה לא מנוסחת ולא מקובעת עדיפה על התפילה המוכרת היום (אבל יש לו אבל)
יש לי בעיות עם כך שהתפילה מחולקת לפי נוסחים,
עם זה שקובעים לי מה להגיד,
ואיך להגיד ומתי לענות ואיך לבטא ואיפה לשבת ואיפה לעמוד ואם אמרתי ברוך או אמרתי אתה או אמרתי ה' אז מה מותר מה אסור ואם שכחתי
עד שהתפילה לא תשתנה, תמיד ימשיכו להילחם במכת הדיבורים בתפילה.
אפשר להתפלל תפילה קהילתית בלי להיות מחוייב לטקסט. לא דיברתי על הרע שבתפילה בקהילה.
תראי מה יוצא לאנשים בתפילה בגלל שהם קוראים. זה נורא.
רוב התפילה, אני קורא תהילים.
(וקראתי עת כל התגובות אבל זה לא נכנס אלי)
[ליצירה]
---
מהי הטענה המסתתרת מאחורי היצירה הזו?
זעזוע מכך שערכים מוחלטים לא מצליחים לקעקע את הנבזיות, אבל דחפים רגשיים ארעיים ואקראיים כן?
---
אני מסכים איתך ועם חתלתול.
ולמען האמת, קראתי כמחצית מן היצירה (השעה 3:08).
[ליצירה]
---
אתה יכול לתקן, טובי.
מאוד אהבתי, הזדהיתי, הרגשתי שניתן כאן ביטוי לתחושות שאני מכיר ואוהב להתעמק בהן.
את הספק דיבר איתי, ספק לא התייחס
---
האם בהליכתי ברחוב אני נעשה חלק מציבור ההולכים ברחוב,זה שכל השלטים מיועדים לו, כמו בסופר, שפתאום מודיעים על מבצע לכל באי הסופר, או בתור לקופת-החולים, או בטרמפיאדה
---
אהבתי מאוד.
תגובות