אני שלב בסולם
סולם המוביל לאהבה,
כל אחת חייבת לדרוך
לעבור אותי ברגלה
יחפה או נעולה,
בדרך אל האהבה
האמיתית,
כשאני נותר מאחור
כמו צל שחור.
אני שלב בסולם,
בלעדיי לא תמצאנה
אהבה ואושר.
אני בעל סגולה
מעם סגולה
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
תמי -אני חושב שחלק מ"הבן יקיר" שהוא כתב הם בעצם מבוססים על המונולוגים שהוא כותב, לדעתי בהתחלה לא היה לו די אומץ ספרותי לכתוב ולשים את הדברים על השולחן, לכן הוא כתב את זה בצורת סיפור שחלקו אמת וחלקו בדיה, ושהרגיש יותר בשל לחשוף, עשה זאת עכשיו
[ליצירה]
חי חי חי!
בזמנו היה לי דיון מעניין עם זוג על ההבדל בין קיפי בר קיפוד הנאיבי והקליל משהו, לעומת אופניק המסורבל והשלילי הרואה הכל בזווית עקמומית...
ועל כך נאמר:
"חייב אניש לבסומי עדלא ידע בין מוישה זיכמך למוישה אופניק"
תגובות