ושיווא הנערץ רוקד, רוקד על הגופות
(הבהרה: שיווא הוא האל הראשי של הודו, ולרוב מייצג את המלחמה. אחת הסצנות המפורסמות ביותר בהן הוא מופיע היא לאחר קרב עם השדים, כשהוא אוחז בשערותיהם של המובסים ורוקד על הגופות)
בדיוק מה שחשבתי, אבל לא ידעתי איך להביע.
אולי כדאי להוסיף הסבר על מי זה שיווא (חוץ מזה שהוא אל הודי), ולמה הוא רוקד על הגופות.
כמו שכבר אמרתי - תמשיכי!
[ליצירה]
מושלם
בדיוק מה שחשבתי, אבל לא ידעתי איך להביע.
אולי כדאי להוסיף הסבר על מי זה שיווא (חוץ מזה שהוא אל הודי), ולמה הוא רוקד על הגופות.
כמו שכבר אמרתי - תמשיכי!
[ליצירה]
הרגש עובר, אבל הבית האחרון לדעתי מיותר לחלוטין. הבית השלישי חזק מספיק כדי לשמש כסיום.
בית ראשון - עפוף צ"ל אפוף, והנקודות בסוף כל משפט קוטעות את הקריאה. אל תגזימי עם סימני פיסוק, זה לא בריא..
[ליצירה]
בכמה מקומות החריזה מאלצת את הטקסט - לדוגמא מיתוק, מילה שלא שמעתי עליה; הכנסת כאן את השורש כך שיתאים לחרוז וזה צורם.
בעוד כמה מקומות החריזה לא מדוייקת, כדאי להקפיד. ועת=נקבה, ולכן צ"ל 'נוראה', לא 'נורא'.
תגובות