"לעצור את הסכין בזמן". האם כוונת המשורר לעצור את הסכין ולהשאיר אותה בשנות האלפיים או שנת 2004 בפרט? או אולי, הייתה מחשבה להחזיר אותה אחורנית בזמן ושם לבצע דבר. אני מציע לא לעצור את הסכין. יש דברים שפשוט צריכים לקרות.
[ליצירה]
"לעצור את הסכין בזמן". האם כוונת המשורר לעצור את הסכין ולהשאיר אותה בשנות האלפיים או שנת 2004 בפרט? או אולי, הייתה מחשבה להחזיר אותה אחורנית בזמן ושם לבצע דבר. אני מציע לא לעצור את הסכין. יש דברים שפשוט צריכים לקרות.
[ליצירה]
אני חושבת שקצת הקצנת את זה, דעה.
אולי הסימפטיה למואזין דווקא היא זו שמקוממת, ומסיבות טובות - אבל הסכמתי עם הכוונה שלמרות שאנשים טפשים מאוד, לפעמים, אלוהים יש רק אחד - בלי קשר למה שאלה שרוצחים בשמו חושבים.
[ליצירה]
בחרת לעבוד עם חריזה, ולדבר הזה יש חוקים. אי אפשר לחרוז במלים שונות בהטעמה [פעם-עולם] ובכלל - בשביל ששתי מלים יתחזרו, צריך יותר מאשר צליל סוגר מסיים. נחטפים-עושים זה לא חרוז, וכנ"ל לגבי רוב הזוגות שלך.
הרעיון עצמו מאוד ברור, ואולי אפילו קצת לעוס. הכתיבה עצמה בוסרית עדיין, התיאורים בנאליים, ובאופן כללי זה מתאים לפזמון-סניף. לא שיש לי משהו נגד פזמונסניפים..
[ליצירה]
קודם כל, ברוכה הבאה [?]. מצא חן בעיני הרעיון. קצת מורגש חיסרון בסימני פיסוק, אבל סה"כ נהניתי לקרוא. אבל אם את[?] רוצה תגובות, כדאי לפרסם בקצב יותר אטי - ארבע בבת אחת זה הרבה.
תגובות