[ליצירה]
ממש יפהההההההההההההההההההה.
מאוד מאוד יפה!.
כתוב בצורה מדהימה, הרעיון על להשוות את זה למתמטיקה הוא מאוד יפה . למרות שלא התעמקתי בקטעים של המתמטיקה הם בהחלט התקשרו לסיפור בצורה יפה.
[ליצירה]
הכותב איפושהו מזכיר את זה שיגיע שלום? שערפת הוא טוב?
מה שהוא אומר זה שיבוא יום, יהיו שתי בירות- דהיינו שתי מדינות לשני עמים וגם כשזה יהיה כך עדיין העמים יאבקו, והמאבק יסתיים רק בניצחון של אחד העמים.
הכוונה היא בדיוק ההפך משלום.... בסכ"ה מי שיותר רוצה את זה שיהיו כאן שתי מדינות לשני עמים אלו השמאלנים שביננו, אלה שמאמינים גם בשלום, והשיר אומר שגם כשלכאורה יהיה שלום- כי יהיו 2 מדינות נפרדות, אז המאבק לא יפסק.
שיר טוב בהחלט.
[ליצירה]
מוכרת ההרגשה.... זה מאוד מהנה לעמוד מול הקהל! לפעמים קצת נמאס מהתגובות של האנשים (אני ברחתי פעם על הכסאות במקום בשביל שבינהם) אבל.... אח"כ מתגעגעים לקהל הזה. אל תברחו! אל תחזרו מהר למאחורה!
בהחלט שיר, משפט יפה :).
וזה יותר מתאים לשיר מאשר למשפחט מאוחה, לדעתי.
סחטיין עלייך מתוקה! ד"ש ממני...
[ליצירה]
שיר-חידה אדיר ומצחיק!
ראשית כל-זה אדיר!
שנית כל- הכוונה למקק .... אני מקווה שאני צודקת.... כי לא לקח לי בקושי זמן להבין.... ויותר נכון- לא הבנתי ממש מה הבעיה.
זה ממש שיר-חידה חמוד!!!
יופי טופי של נונסס מקקון!..... ורק שתדעו- הדברים הכי טובים באים בחבילות קטנות...תתפלאו... מדובר גם בג'וקים ;)
ושלישית כל- לכל מי שבא להעיר/ להאיר לי שלא אומרים- ראשית,שנית וכו' כל....אז אני יודעת שלא אומרים ככה...אבל אני אוהבת את זה :)
תגובות