[ליצירה]
מכאיב לי .... זה מתאר חלקית את מה שאני הרגשתי לא מזמן... (ואני לא אפרט למה חלקית) אבל זה פשוט נכון... וכואב.
יצירה יפה מאוד וכתובה בצורה כנה. :)
[ליצירה]
אותי זה גם הצחיק....במיוחד המשפט האחרון -"סובלניים הגויים האלה....".
וטוב שסופסוף הגיע לכאן מישהו עם יצירות מעניינות ושמזכירות את הילדות!
ישר כוחך שגריר אנגליה באתר צורה ;).
[ליצירה]
כלנית כלנית,
את חושבת שלקחתי את כל אלו מאתרי אינטרנט ושמתי אותם תחת חסות שמי?
אז אם כן. את טועה.
אני עמלתי והמצאתי את כל המשפטים הללו! ומכיוון שכולם שייכים אליי קראתי להם "משפטי דנדן", יש בכל אחד מהם את הדעה שלי לגבי כל מיני דברים ובחלקם יש את ההסתכלות ההומוריסטית שלי על דברים.
אני מקווה שכעת זה נשמע לך יותר מתאים לאתר :)
תגובות