[ליצירה]
צחית,
גם אני חולקת עלייך ומסכימה עם ישועות ונחמות.
לא תמיד יוצר צריך לשחק אותה "מתוחכם" ולשים בשיר האנשות ודימויים לא קשורים. לפעמים מרוב תחכום השירים נשמעים מטומטמים!.
ולדעתי דווקא בגלל שהחלום הזה על השומקום הוא חלום ילדותי.. כי מבוגרים יודעיםשזה לא קיים, דווקא בגלל זה השיר מתאים למה שילד קטן בטוח שיש, ומבוגר רוצה שיהיה כזה. לדעתי הכותרת לא מפחיתה מערכו של השיר וגם לא מהפנטזיות שבו.
[ליצירה]
אהבתי!מאוד חמוד!
אהבתי את הרעיון- ניגון שיש לו גלגל חיים... :)
גמלי יש טענה דומה.... אבל בקשר ללימודים- אין שנה שזה לא עוזב אותך!... לפרטים תשאלו אותי...
[ליצירה]
זה שיר בדיחה למופת!
גם מצחיק....גם אמיתי.....וגם כתוב בנוסח הזה שאני אוהבת שכותבים בהתחלה כאילו זה משהו נוראי אחר ואז באה ההפתעה המצחיקה-טישוווווו!.
אז ממש יפה!
[ליצירה]
אהבתי!משעשע ביותר!
ולמען האמת -תמיד יש מישהו בתחנה מרכזית (בירושלים) להסתכל עליו...לכל אחד שם יש סיפור משלו.. :) (כמו לכל אדם)
זה מצחיק!
ובאמת יש קשר לקטע בערוץ 8 וב"רק בישראל".
[ליצירה]
מדהים!
חשיבה מעניינת בהחלט........ ! וכתיבה יפה לזה....
מזכיר לי משהו בסגנון-
1.ובעצם מהרגע בו אנו קמים בעירנות, אנו מתחילים לכסות את החסר, החוסר בשעות שינה.
2. ואיך כעבור כמה שעות, בדיוק בזמן בו אנו מרגישים כי האורות צריכים להכבות, אנו נעשים מעיין ינשופים, והשינה, נדחת לזמן בו אנו צריכים להיות עירניים.
[ליצירה]
חמוד לאללה!
והנה אפילו בן חושב שהשפה צריכה לפנות גם אל נשים!
טוב נו אולי רצית רק שהשפה תפנה ישירות לכל אחד ואחת אבל גם פמניסטיות אפשר להכניס...
סתם.....פמניסטיות לפעמים גורמת לצחוק.... נשים לפעמים מרגישות כאילו הן מעדות המזרח... שגם היחס שלהם השתפר... אחרי הכל מי מקבל כמות כספים גדולה כמו זו של ש"ס.... ;)
[ליצירה]
תגובות