אני, במפתיע, לחלוטין עם הטרמפיסט.
כל דבר הוא געגוע לגשם.
כל נשימה, כל קרן שמש, כל רסיס חלום.
אפילו החיים עצמם.
מתגעגעת...
(בואי לשבת, טוב? אני אהיה נחמדה.)
[ליצירה]
אני, במפתיע, לחלוטין עם הטרמפיסט.
כל דבר הוא געגוע לגשם.
כל נשימה, כל קרן שמש, כל רסיס חלום.
אפילו החיים עצמם.
מתגעגעת...
(בואי לשבת, טוב? אני אהיה נחמדה.)
[ליצירה]
התחלתי לקרוא היה מעניין מאוד.
איפשהוא באמצע איבדתי אותך... מצטערת.
תנסי לקשר להסביר גם לאנשים שלא היו בסיטואציות שלך...
בכ"א תרגישי טוב, וב"נ אנסה לקרוא שוב.
תודה לך
[ליצירה]
הבית השני מהמם
בקושי לעוף, מין זמן "בין השמשות"
שכזה...
כניסת הכנפיים תוך כדי הלמידה לעוף מזכיר לי שלומדים לשחות בהתחלה לא בתוך המים...
ממש יפה שוב..
תגובות