[ליצירה]
לא ראיתי את זה לפני כן. האמת אני מלאה רגשות מעורבים על התמונה הזו.
מוזר... כ"כ מוזר.
צילום טוב. פתאום זה לא עימותים, זה ניגודים. אוף...
תודה לך.
[ליצירה]
קראתי את השיר 3 פעמים ועוד לא הצלחתי להחליט על מה מדבר השיר.
יש כאן גם התחלה גם פרידה וגם מוות.
כן הרגשתי המון תקווה.
אהבתי שהכותרת לא מסגירה את השיר עצמו.
תודה לך
תגובות