[ליצירה]
נו נו אלרואי, אתה תמיד יכול לעשות לך הקבלות לעולמך. יש מקום לפרסם בכל זמן. הבחירה בידך אם לקרוא או לא. אם להפנים או לא. אם להתייחס או לא.
ובאשר אליך ישי, כישרון לא קטן מונח על צווארך, ובהתחשב בגילך, אז ממש ממש לא קטן!!!
[ליצירה]
שלכת יקרה מאוד!!
לא אחד ולא שניים דיברו על כישרון וכו... אז אני לא מבטלת את כישרונך אין ספק כי הוא קיים,אך ברור לי שלא הדימיון הפרוע יצר את שורות הכאב הללו כאשר כל שורה במסך היא דמעה אצלי, הקוראת.
הגדולה האמיתית בעיני, היא היכולת לשים את הדברים על הכתב ועוד יותר מכך, לפרסם אותם.
כל כך גאה בך!!
כיסוף.
[ליצירה]
נו נו נו בנות אבל זה בדיוק העניין. אפילו אני שכמותכן באתי מנוגה (?!??- אוי לנו ואבוי לנו..) חושבת שבזה בדיוק עוסק השיר, זאת אומרת שאם פרוזאי יקירינו המיוחס לגס (אך מיוחס ותו לא) היה מכניס לב ונשמה, כל הסיפור כאן היה אחר לגמרי. זה בדיוק העניין. זה לא שיר אהבה וחיזור ונשמה וכו וכו גם אם יצירות נוגה אוהבות הפי אנד (ואני בתוכן...) זו הצהרה. ויש בה מן האמת ומן התוכחה והביקרת. אני עם פרוזאי.
תגובות