[ליצירה]
פרוזק, אין צורך בכך. אני חושבת שהיא מדברת בעד עצמה בצורה חזקה. קיבלתי חץ לתוך הלב וקלעת בנקודה כאובה ונוכחת. כל כך נוכחת, מן נקודה כזו שלא פוסחת על אף אחד, אלא אם כן מדחיקים אותה מראש פעם אחר פעם , שאז היא הרבה יותר נוראית מלכסח לה תצורה אחרי שהיא צצה...
[ליצירה]
מי יתן....
ושוב הדודה שבי יוצאת.
אחחח פשוט מדהים לקרוא!
וגם צובט וגם מרגש וגם וגם וגם
ומילים הן קשקשת אחת גדולה אך מה אני יכולה לעשות שהן הדרך היחידה להתבטא כאן?!
[ליצירה]
כן, מתגובתו של שי, אני מבינה שהתנסחתי לא מדוייק.
חוזרת ומדייקת, כשכתבתי בהתחלה, כוונתי היתה בחלק הראשון, כולו כמכלול סוער. אך ללא ספק קיימת ההדרגתיות. הוא בעיני מן קפיץ שמכווצים אותו בכיוון סילסולו. מתחיל להתכווץ ולהתכווץ עד שכבר אי אפשר... אז, פורץ גבולותיו לכל עבר.
תגובות