מזכיר קצת רנטגן. החלל שהיא עפה בו מעורר בי תחושה של בדידות ושממון, ומכניות. ובו-בזמן שהיא עפה היא גם נראית כצוללת (בגלל ה- ripples בצד הימני מתחת לכנף. איך אומרים את זה בעברית?). ויש בה משהו מאוד שירי...
כנפ"ש
[ליצירה]
התרשמויות
מזכיר קצת רנטגן. החלל שהיא עפה בו מעורר בי תחושה של בדידות ושממון, ומכניות. ובו-בזמן שהיא עפה היא גם נראית כצוללת (בגלל ה- ripples בצד הימני מתחת לכנף. איך אומרים את זה בעברית?). ויש בה משהו מאוד שירי...
כנפ"ש
[ליצירה]
ובאשר לטכניקה..
מרבית העבודות הן בטכניקת ציור-צבעי שמן ומים
חלק מהעבודות נסרקו וקיבלו עיבוד בתוכנת פיינטשופ
וחלק אחר של העבודות
עיבודים לצילומים שצילמתי
[ליצירה]
אלברט איינשטין
"החוויה היפה ביותר שאנו יכולים לראות היא המסתורין, זהו המקום לאמנות ולמדע אמיתיים.אדם אשר חוויה זו זרה לו ואשר אינו יכול להתפעל ולעמוד בהתלהבות וביראה,חשוב כמת.עיניו עצומות לדעת כי מה שאיננו ניתן להשגה על ידינו באמת קיים,ומגלה עצמו בחוכמה העילאית והיופי הקורן ביותר,אשר אמצעינו הדלים מסוגלים לקלוט רק בצורות הפרימיטיביות ביותר,ידיעה זו,היא במרכז הדתיות האמיתית".
(אלברט איינשטיין)
תגובות