אתה הגיבור הגדול הנורא
החזר לי את משפחתי חזרה
בריאה נאה בראת לך
הבט בי קמטיי מספרות דרכך
אל הרחמים חותך בשר ודם
מה נאה היא בריאתך
שזורה בחוט של דם
תפילה אשא אל רם ונישא
תן לי אפשרות לעיכול בטרם תמעיד אותי בעיקול ועוד עיקול
הנח לי לבטוח ולאהוב
מבלי לחטוף מידיי כל מה שנראה לי טוב
לקחת לי הורים ומשפחה
ילדתי הראשונה חמדת לעצמך
אהוב ראשון מת במלחמה
וגופי התרגל להיות לך למטרה
אל טוב ואהוב
אומרים שאמונה היא דבר חשוב
[ליצירה]
אתה הגיבור הגדול הנורא
החזר לי את משפחתי חזרה
בריאה נאה בראת לך
הבט בי קמטיי מספרות דרכך
אל הרחמים חותך בשר ודם
מה נאה היא בריאתך
שזורה בחוט של דם
תפילה אשא אל רם ונישא
תן לי אפשרות לעיכול בטרם תמעיד אותי בעיקול ועוד עיקול
הנח לי לבטוח ולאהוב
מבלי לחטוף מידיי כל מה שנראה לי טוב
לקחת לי הורים ומשפחה
ילדתי הראשונה חמדת לעצמך
אהוב ראשון מת במלחמה
וגופי התרגל להיות לך למטרה
אל טוב ואהוב
אומרים שאמונה היא דבר חשוב
[ליצירה]
וואי ישי, כ"כ הרבה רגשות בקשות.. מצטרפת אליך.
והוא עוד לא הגיע נכון, אבל הוא יגיע. ותחחושת הגלות תתחלף בגאולה. אני בטוחה. נגעת בליבי.
תודה לך.
[ליצירה]
תודה על התגובות,
אופיטמית את צודקת בהחלט, מי שטוען שנגיעה זה דבר מיותר מתכחש לעצמו.
אך, לפני הנגיעה צריך לבוא החיבור הנפשי ואז הנגיעה רק מעצימה את העניין.
שבת שלום וחג שמח.
[ליצירה]
לא כך צריך להיות.
אהבה צריכה להיות דבר מוסף וטוב.
אם היא נגמרה היא לא הייתה ה-דבר האמיתי.
היא עוד תגיע.. אך אם לא תהיה חי,
לא תהיה ער לזהות אותה אפילו אם היא תהיה לידך ממש.
בהצלחה
תודה לך
תגובות