[ליצירה]
צודק, צודק! אני מודה - יותר התעניינתי בלהעביר את הרעיון לדף מאשר להשקיע בפרטים (אני יכולה לספר לך על עוד כמה פשלות : )) . תודה על ההערות - כידוע לך, אני מחכה רק להן (למרות שהאגו צועק לי מהפינה שלו שזה לא נכון ).
כנפי שחר - אני רואה את העולם בהרבה צורות. לפעמים ככה. לפירוט, את מוזמנת להכנס לשאר היצירות... : )
תודה לכל המגיבים! (עומר, חבל!)
אני.
[ליצירה]
זו רק סקיצה, כי באוטובוס הביתה קשה להרחיב בפרטים ודיוקים. וכתמיד, אחרי שראיתי את הרעיון בדף, התעצלתי להמשיך...
היא אומנם חסרת יכולות (ובגדים : )), עם עבר של גדיעה ועקירה, אבל השמש שוקעת על הימים הכואבים האלה, והיא מוכנה להמשיך... קצת נזכרתי בשלט הגדול "תיכף נשוב" באחד הצמתים של הגוש, שבוע לפני ההתנתקות...
(הקרמבואים על ההר נשארו חסרי תגובות : ( ...) איפה המתנחלים שמכירים את האזור?
[ליצירה]
escher
ממש מתוך עבודות "אשאר". זה נראה כאילו הרחבת את רעיון התמונה המפורסמת של יד מציירת יד... באמת יש קצת מקום לשפר את היד, אבל בתור אחת שגם מעדיפה להעביא את הרעיון ולא להתעכב עם הפרטים - אהבתי!
[ליצירה]
התחלה טובה.. איך שניתן לסכם את הצעדים המדיניים של מעצמות שונות למשך ההיסטוריה לפעילות אלימה וחסרת כל תועלת או סיבה, כשמסתכלים על זה במובן הרחב... באמת מזדהה עם ההסתכלות הזו.
אבל... שברת את הרצף של קטע מוצלח ביותר עם עניין האיטלקים-פאסטה וקפיצה מיידית להכרזת המלחמה ע"י הגרמנים.. אולי ניסית להביע את עניין הקלות ראש שבהחלטות משנות היסטוריה למיניהן, אבל לדעתי שני הקטעים האחרונים הרסו את ההרמוניה האירונית של הקטע.
ועם כל זה, צורת הכתיבה שלך משעשעת ונחמדה, ככה שרק נשאר לנו לצחוק ולקוות שאולי הפעם, התיאורים שלך לא מדוייקים...
תודה.
[ליצירה]
הההם, בתור ציונית מושבעת, קצת קשה לי לא לפתוח את הקופסת "דברים לא יפים שיש לחשוב טוב טוב לפני שאומרים אותם". העולם מחולק לקבוצות. זו מציאות. מאוד נחמד היה לגור בגן עדן. מה לעשות, אכלו מהעץ. אפשר להעביר את הנצח בלשיר שירי געגועים לגן, וכמה שצריכים להתנהג כאילו ששום דבר לא השתנה, והנחלים עדיין זורמים עם יין, והץ פרי נותן פרי... הברירה הטבעית האבולוציונית כבר תדאג לאנשים האלה.... לפני שישים שנה היו כמה חברה באירופה שחשבו שאם הם ממש יתעלמו מההבדלים בינם לבין השאר, הם ייעלמו. (עיין ערך "מה קרה להם בטרבלינקה"). הציונות, אותה בגברת שאתה טוען שצריכה שתנוצח, זה אותם האנשים שהחליטו להתמודד עם המציאות הקשה, וסופסוף לפעול בכיוון מעשי. ע"י כיבוש. ע"י מלחמות. כן. אחרת היינו עדיין מנסים לשכנע יפה את עבדל יאסר אל חוסייני, במכתבים מתחננים, כמה שכדאי וזה בעצם רק פאייר, שנקבל כמה חלקות אדמה כאן.
כשמנסים לעשות הסכם שלום, דואגים שיהיה מספיק נשקים כדי להוצי אותו אל הפועל.
"אוטופיה" זו תאוריה מאוד יפה. אבל מעשית, כללי האבולוציה עדיין תקפים.
אחוות עמים תושג בדרכים שלא דורשות שמשהו, מישהו, או אפילו רעיון - ינוצח.
[ליצירה]
*איך הוא ידע?! מאזינים לנו!!!*
#יש כמה מסריחים משתפ"ים מוכנים להכל תמורת איזה הרד דיסק נוסף עם 100 ג'יגה זיכרון...#
*כבר אי אפשר לסמוך יותר על המחשבים החדשים האלה!*
#זה הדור החדש המתחלף כל כמה חודשים - בקושי יודעים להכין איזה 01110100010 כמו שצריך#
*0000000000001000000000!!!*
#אל תיתן להם להשפיע עליך עד כדי כך, אני כבר יצרתי קשר עם קבוצת האקרים בסין, מי אמר שלצד שלהם אין משתפ"ים גם? תאמין לי, זה יגרום לבאג 2000 להיראות באג 0.0002....#
*מה?!*
#בוא נגיד שאינטל, ווינדוס, אמריקאן אקספרס, הבית הלבן, רוסיה, והעולם הערבי עומדים למצוא אויב משותף... הא הא האה!#
*ישראל?*
#לא! יא חתיכת 0010011!! אני מדבר על מלחמת העולם השלישית כאן!#
*ואין שום סיכוי שיפוצצו אותנו במקרה?*
#מי אתה חושב באמת מכוון את הטילים?#
*מי שרצח את קנדי?*
#איך הגעת לסי איי אי? תגיד מה עובר עליך? מתי עשו לך defrag בפעם האחרונה?#
*עזוב אותי, אין לי חורים..*
#פחדן!#
*פחדן הסופטוואר שלך! נמאס לי מההתנסות הזאת!*
#אל תערב את הסופטוואר! עכבר!#
*נמוך... מאוד נמוך... אותך לonline support 24 hrs , תזהר ממני.*
#מה קרה נהיית משת"פ? זהו זה, הכל נגמר בין הבלו טוס שלנו, אתה יכול לחפש לך חבר לרשת אחר!#
*מעולה! וקח את כל הקבצים שלך בחזרה! לך להאקרים הסינים שלך. ואתה יכול לשכוח ממני בהפסקת חשמל הבאה, אין יותר באק אפס בשבילך!*
File Received
Open
#הא! כאילו שהוירוסים המלוכלכים שלך ישפיעו עעעללליי$^%$^&^*י-----....#
*זה היה סוס טרויאני, צוחק מי מוריד אפדייטס אחרון..*
תגובות