מאחר וזו סקיצה אני מדגיש סקיצה על כן הרעיון נפלא
ממצה לחלוטין את כולו ולכן כה אהבתי יצירה זו.
להערות של אסף ארצי: ישנם דברים מספר שהוא
צודק בהחלט אבל במקרה זה עינין הדם הוא נפלא כי אינו זורם מהרגל אלה מהלב השותת והוא מטפורי.
מאחר וזו סקיצה שנבחרה לשמש כמודל לציור המקורי אין לקחת בחשבון את כל שאר הדברים מפני שהם ישתנו בהתאם לצרכים של האומן בשעת ביצוע היצירה
הסופית.
אהבתי והתרשמתי מהיצירה המוקדמת.
תודה חיים
חזרה על roots, והפעם בהגדלה. למה הדם נוזל מלמעלה? העקירה היא בכף הרגל. איפה הבורות באדמה שמותירים השורשים הנעקרים? (איפה האדמה? העשבים נראים כמרחפים באוויר)
החיפושית מוסיפה חיים לציור, אולי כדאי לכוון אותה מהרגל והלאה, כאילו היא בורחת מתנופת הרגל הנעקרת.
הרגל נראית מדויקת ואמיתית, מרגישים את הכאב של התלישה.
תודה
[ליצירה]
מאחר וזו סקיצה אני מדגיש סקיצה על כן הרעיון נפלא
ממצה לחלוטין את כולו ולכן כה אהבתי יצירה זו.
להערות של אסף ארצי: ישנם דברים מספר שהוא
צודק בהחלט אבל במקרה זה עינין הדם הוא נפלא כי אינו זורם מהרגל אלה מהלב השותת והוא מטפורי.
מאחר וזו סקיצה שנבחרה לשמש כמודל לציור המקורי אין לקחת בחשבון את כל שאר הדברים מפני שהם ישתנו בהתאם לצרכים של האומן בשעת ביצוע היצירה
הסופית.
אהבתי והתרשמתי מהיצירה המוקדמת.
תודה חיים
[ליצירה]
חזרה על roots, והפעם בהגדלה. למה הדם נוזל מלמעלה? העקירה היא בכף הרגל. איפה הבורות באדמה שמותירים השורשים הנעקרים? (איפה האדמה? העשבים נראים כמרחפים באוויר)
החיפושית מוסיפה חיים לציור, אולי כדאי לכוון אותה מהרגל והלאה, כאילו היא בורחת מתנופת הרגל הנעקרת.
הרגל נראית מדויקת ואמיתית, מרגישים את הכאב של התלישה.
תודה
[ליצירה]
וואו! רב האנשים לא מרגישים כ"כ בטוחים בעצמם ורגשותיהם כדי לצאת בהכרזות כאלה. חלק מהחרוזים היו נשמעים לי קצת מאולצים, אבל סה"כ שיר ממש מתוק!
אגב - עדיף ליקאר שוקולד על הבוקר! : )
[ליצירה]
איך היה אמור להיות הסימן הזה שמשמעותו - "התרשמתי, סחטיין"?
*?
#?
הייתי רוצה להגיב בניתוח עמוק של המשפטים, של המבנה המעניין, השימוש הנהדר ב"הנאות נעות", אבל אני אשאיר את זה לאלה שמסוגלים לכך בצורה יותר מוצלחת ממני...
אז ...התרשמתי, סחטיין!
[ליצירה]
לי קצת מפריעה הגישה הנואשת הזאת בחיפוש אחר מכסים ... יש גם אנשים שאולי מעדיפים להשאר לבד... אבל השיר חמוד מאוד. (אהבתי את סוגי המיכסים השונים... ובפאב מחפשים בירה טובה כמובן!!!)
תודה
[ליצירה]
לא, היא צודקת. בכלל - זו מחמאה ענקית לקבל הערות כ"כ מפורטות לשיר\יצירה. נראה לי ישי כבר עבר את השלב בו צריכים להחמיא כל הזמן כמו לילד קטן, כדי לעודד אותו להמשיך הלאה... (והלוואי עלי כושר ניתוח כזה).
חוצמיזה - עם כל זאת, שיר יפה....
[ליצירה]
*איך הוא ידע?! מאזינים לנו!!!*
#יש כמה מסריחים משתפ"ים מוכנים להכל תמורת איזה הרד דיסק נוסף עם 100 ג'יגה זיכרון...#
*כבר אי אפשר לסמוך יותר על המחשבים החדשים האלה!*
#זה הדור החדש המתחלף כל כמה חודשים - בקושי יודעים להכין איזה 01110100010 כמו שצריך#
*0000000000001000000000!!!*
#אל תיתן להם להשפיע עליך עד כדי כך, אני כבר יצרתי קשר עם קבוצת האקרים בסין, מי אמר שלצד שלהם אין משתפ"ים גם? תאמין לי, זה יגרום לבאג 2000 להיראות באג 0.0002....#
*מה?!*
#בוא נגיד שאינטל, ווינדוס, אמריקאן אקספרס, הבית הלבן, רוסיה, והעולם הערבי עומדים למצוא אויב משותף... הא הא האה!#
*ישראל?*
#לא! יא חתיכת 0010011!! אני מדבר על מלחמת העולם השלישית כאן!#
*ואין שום סיכוי שיפוצצו אותנו במקרה?*
#מי אתה חושב באמת מכוון את הטילים?#
*מי שרצח את קנדי?*
#איך הגעת לסי איי אי? תגיד מה עובר עליך? מתי עשו לך defrag בפעם האחרונה?#
*עזוב אותי, אין לי חורים..*
#פחדן!#
*פחדן הסופטוואר שלך! נמאס לי מההתנסות הזאת!*
#אל תערב את הסופטוואר! עכבר!#
*נמוך... מאוד נמוך... אותך לonline support 24 hrs , תזהר ממני.*
#מה קרה נהיית משת"פ? זהו זה, הכל נגמר בין הבלו טוס שלנו, אתה יכול לחפש לך חבר לרשת אחר!#
*מעולה! וקח את כל הקבצים שלך בחזרה! לך להאקרים הסינים שלך. ואתה יכול לשכוח ממני בהפסקת חשמל הבאה, אין יותר באק אפס בשבילך!*
File Received
Open
#הא! כאילו שהוירוסים המלוכלכים שלך ישפיעו עעעללליי$^%$^&^*י-----....#
*זה היה סוס טרויאני, צוחק מי מוריד אפדייטס אחרון..*
תגובות