גליה חמודונת אין לי מושג מספיק על מנת להבין
באם זה שיר, אף כי נראה לי שכן.
לגבי התוכן מסכים עם כל מילה.
זה טוב כתוב יפה ועונה למשאלות לבי.
כולי הזדהות איתך.
תודה על יצירה נפלאה בעיני:
חיים
[ליצירה]
גליה חמודונת אין לי מושג מספיק על מנת להבין
באם זה שיר, אף כי נראה לי שכן.
לגבי התוכן מסכים עם כל מילה.
זה טוב כתוב יפה ועונה למשאלות לבי.
כולי הזדהות איתך.
תודה על יצירה נפלאה בעיני:
חיים
[ליצירה]
בס"ד הוא בוחר בנו כל הזמן, ובוחר את צבעינו. צריך רק להסכים להיות חסרי צבע, כלומניקים שקופים, אפסים מאופסים, בועות סבון -כדי לקבל כל מה שהוא יתן.
[ליצירה]
בס"ד חוף שלי
ציירת תמונה כל כך מוחשית וכל כך זכורה. השברים שבאים והולכים עם הגלים. הנצנוצים והחמימות והצלילות והכאבים שהים אוסף ופיסות השברים מן העבר שהוא מטיל שוב לרגלינו... את לא שם אבל זה בתוכך וזה יחזור, המקום ההוא, כמו שהשברים חזרו..
[ליצירה]
אוי.
עד כמה זה אוטו ביוגרפי? מה לעשות, אני אמא גרושה ויש לי בן גרוש, אז קשה שלא להידרך מול שיר כזה
אבל בשבוע הבא הוא מתחתן שוב, עם ילדה נהדרת.
באמת, זה יגמר בטוב.
זבל רוחני שכמוני- זאת אמירה שירית חזקה אם תשאל אותי. הקורא קופץ מכסאו פ]חות או יותר וזה בכלל לא רע..
[ליצירה]
השורות האחרונות ממש מצויינות. התחושה מובנת. כל פעם כמעט נראה לי שבהתחלה אתה זורק מילים בלי חשבון, ואז בהמשך זה פתאום נכנס ליופי של פוקוס. אולי תתחיל את השיר מהסוף, הא? תכתוב מלמטה למעלה? סתם
תגובות