[ליצירה]
אריאלה יקירתי תרשי לי לקרוא לך כך!
לגבי השיר זהו שיר יפיפה בנוי בצורה נכונה ומילים
פשוטות המדברות בקלות לכל.
אולם הידעת שגדולי השירה בתבל היו עניים וחיו מהיד אל הפה? קחי לדוגמה את פושקין.
הידעת שהיה ילד ממשפחה יהודית ממוצא אטיופי,
וצבע פניו היו בצבע של העולים מאטיופיה?
אולם ברית המועצות תמיד הכחישה זאת עד היום הזה.
דומני שכשרון לא תמיד הולך עם העשירים או נכון יותר כפי שניתן להבין משירך סנובים!
הידעת שיש יותר מחוננים בעולם במשפחות העניות?
פי שלוש כמעט!
לא נורא ואל תפגעי גם אני לא גאון גדול, למרות שאני
כותב שירה, הצגות, מפסל ומצייר .
ניסיתי להשאר צנוע בכל שאר הנושאים אולם את חייבת אותי לכך. להבא יקירתי בל תזלזלי בעניים!
והכי חשוב באינטליגנציה שלהם כי היא מולדת.
אגב שום תרוץ לא יתאים במקום הזה.
תודה על כל פנים: מגן החלשים - חיים נוי
תגובות