אם היית רק סופר,
הייתי ודאי חולם להיות משהו אחר.
אם היית משורר בלבד,
היית רוצה שינוי יום אחד .
אם היית רק צייר,
היית משתעמם ממכחולים ונייר.
אך במקרה שלך זו אבחנה מקצועית
זכית בכולם בדרך אלוהית
ולא זאת בלבד ועל כך תבורך לעולם
אתה משתף בזאת את כולם.
כל הכבוד לך חיימק'ה
נכנסתי במיוחד כדי לראות את היצירה הנפלאה הזאת ולא התאכזבתי!
עוד לא החלטתי מה יותר יפה הדמות המרכזית או הרקע.
מה שבטוח השילוב של הרקדנית בתוך הרקע יוצר משהו מאוד מיוחד.
מה שגילתי ממה שראיתי עד עכשיו ביצירותיך - זה שמעבר לדיוק ויופי הם גם מכניסים לתוך האווירה ממש לוקחים לאותו מקום וזמן המוקפאים בציור
וזה מאוד מיוחד ונדיר בעיניי...
תודה לך,
ראיתי ולמדתי!
שטה בקייק יקרה!
את השניה ששואלת בדיוק את אותה השאלה השבוע.
גם באתר במה חדשה היא נשאלה.
זו אחותי היא דיגמנה עבורי בציור זה השאר נעשה כתפאורה ליצירת אוטנטיות בלבד!
תודה לך על התגובה הנעימה לאוזן!
בידידות: חיים
[ליצירה]
אם היית רק סופר,
הייתי ודאי חולם להיות משהו אחר.
אם היית משורר בלבד,
היית רוצה שינוי יום אחד .
אם היית רק צייר,
היית משתעמם ממכחולים ונייר.
אך במקרה שלך זו אבחנה מקצועית
זכית בכולם בדרך אלוהית
ולא זאת בלבד ועל כך תבורך לעולם
אתה משתף בזאת את כולם.
כל הכבוד לך חיימק'ה
[ליצירה]
ווואוווו ציור מקסים!
אפשר ממש לראות את תנועות הסיבוב שלה....השמלה עם כל כך הרבה תנועה וקצב...והרקע עם האור מוסיף כל כך הרבה.....תמשיך לצייר כל כך יפה!
[ליצירה]
נכנסתי במיוחד כדי לראות את היצירה הנפלאה הזאת ולא התאכזבתי!
עוד לא החלטתי מה יותר יפה הדמות המרכזית או הרקע.
מה שבטוח השילוב של הרקדנית בתוך הרקע יוצר משהו מאוד מיוחד.
מה שגילתי ממה שראיתי עד עכשיו ביצירותיך - זה שמעבר לדיוק ויופי הם גם מכניסים לתוך האווירה ממש לוקחים לאותו מקום וזמן המוקפאים בציור
וזה מאוד מיוחד ונדיר בעיניי...
תודה לך,
ראיתי ולמדתי!
[ליצירה]
שיר יוצא דופן במינו המתאר את יהדות אשכנז,
על תרבותה המפוארת הולכת ומתפוררת.
שיר המכאיב ואת בניה מעליב, איך השפה נמחקת ולפינה נדחקת.
את בעית המנין בבתי הכנסת שהיום כמעט ונפש לא נכנסת.
כתוב כה חזק ונוגע ובמיוחד בדור החדש פוגע.
אהבתי וכאבתי.
תודה על שיר נפלא:
חיים
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
קודם תקן את המילה הראשונה בבית השני!
וכעת לעיקר:
נכון שאסון על אבדה של יקר גורמת לכתוב,
אולם חבל שאינך ממשיך בזאת, כי מורגש כשרון
בכתיבה שלך. חבל חבל לבזבז אותו!
תגיב לאחרים והמשך לכתוב.
אסיים מתוך שירך: ואני מחכה לעוד מימך!!!
תודה מאד נהנתי:
חיים
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
בל תעלב מצביה קרוב הרי זאת רק דעה אשר ניתן לחיות איתה או למות ממנה אבל אינה מזיקה.
לא הייתי רואה בכל תגובה עלבון אבל התגובה לא
היתה עניינית ועל כך אני מצר עבורך בשל קבלת פנים כה יפה, ומתנצל בשמו.
היא כתובה יפה ולעניין, המשך להשמע באתר.
אהבתי את דעתך ותודה לך: חיים
תגובות