זה מקסים,
המון צורות גיאומטריות המתזגות יחד בשילובי צבעים מדהימים
לכדי...
אוכל!
שילוב מנצח של שני דברים שאני נורא אוהבת (ציורים ואוכל :-))
וברצינות-
אני לא מבינה באמנות אבל אני זוכרת שהיה אמן (סזאן?) שחיפש לראות בטבע את הגליל והמלבן וכו' - היצירה המופלאה הזאת מאוד מזכירה לי את הגישה שלו.
יצא נורא יפה!
תודה !
תודה לכל המגיבים ליצירה זו!
לתגובתך רביעית כמה אמת בדברייך אשר אינם ניחוש אלה ידע על האומנים השונים. זה הסטייל של סזאן
פלוס מינוס. משולב כאן בציור סיגנון ריאל- אימפרסיוני
עם נטיה לקוביזם זהיר. בצבעים האהובים שהיו על סזאן עם נטיה רק להתקרב אליו ולהזכיר את שיטתו..
[ליצירה]
זה מקסים,
המון צורות גיאומטריות המתזגות יחד בשילובי צבעים מדהימים
לכדי...
אוכל!
שילוב מנצח של שני דברים שאני נורא אוהבת (ציורים ואוכל :-))
וברצינות-
אני לא מבינה באמנות אבל אני זוכרת שהיה אמן (סזאן?) שחיפש לראות בטבע את הגליל והמלבן וכו' - היצירה המופלאה הזאת מאוד מזכירה לי את הגישה שלו.
יצא נורא יפה!
תודה !
[ליצירה]
תודה לכל המגיבים ליצירה זו!
לתגובתך רביעית כמה אמת בדברייך אשר אינם ניחוש אלה ידע על האומנים השונים. זה הסטייל של סזאן
פלוס מינוס. משולב כאן בציור סיגנון ריאל- אימפרסיוני
עם נטיה לקוביזם זהיר. בצבעים האהובים שהיו על סזאן עם נטיה רק להתקרב אליו ולהזכיר את שיטתו..
[ליצירה]
לבן על לבן שלום לך!
חייב אני להגיב על תגובתך לשירי זה.
השיר הקודם נכתב בסיגנון שונה לחלוטין ואין לעולם לקשור שיר אחד עם אחר או להשוותם.
את יכולה לפרשו כאוות נפשך אך אינך יכולה להתכחש
לכך שכל אישה אוהבת לשמוע דברים טובים בדיוק
כמו כל גבר. לגבי השקר הלבן מעולם לא שיקרתי ליקר לי אף לא לכל אדם עלי אדמות, ולבן הרי שאינני.
מתגובתך ניתן להבין שאת מעט ממורמרת מסיבות לא ברורות וכל הכתוב בשיר הינו אמיתי כשמש בצהרי יום.
במידה ואת רואה את הדברים כפי שהצגת אותם
כנראה שיש לך בעיה.
ללא קשר באם השיר נראה לך או לא כיוון שזה אינדבידואלי.
תודה על תגובתך המרעננת והמעניינת:
חיים
[ליצירה]
אילת זה ממש טוב!
מי שרוצה לשמוע צלילים שומע אותם, הם נמצאים בכל מקום בו מופיעה מילה כתובה, כל שצריך זה לרצות לשמוע ולא צריך להיות לשם כך מלחין.
שירך מביע כמיהה ורצון לחיים ביחד וזו המנגינה הכי
יפה שאפשר להשמיע.
את זאת עשית ובגדול.
אהבתי ואהדתי את יצירתך הקוראת לאחדות:
חיים
[ליצירה]
בדיוני? נו שיהיה!
הלוואי...
באשר לשירך: חזק מאד, מרגש ביותר כמו המציאות
של הנותרים.
נהנתי מהכתיבה, ממילותיו עד המילה האחרונה.
שיר מהמם ומשאיר רושם כבד על הקורא.
תודה: חיים
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
תגובות