תמרור: קשה לי עם הדרישה של הבית האחרון. קפץ לי מול הפרצוף (סליחה, מול ה"פנים") משפט בסגנון "מה ששנוא עליך...."
בכל זאת נגעה בי הצעקה שמשתמעת מהשיר: "אני קיים!" שימי-לב... אני פה. סימן: אין מה לעשות המילים שלך פועלות!
(ציון: מי אני שאחלק ציונים?)
תודה,
בועז
[ליצירה]
אוי רחל
תמרור: קשה לי עם הדרישה של הבית האחרון. קפץ לי מול הפרצוף (סליחה, מול ה"פנים") משפט בסגנון "מה ששנוא עליך...."
בכל זאת נגעה בי הצעקה שמשתמעת מהשיר: "אני קיים!" שימי-לב... אני פה. סימן: אין מה לעשות המילים שלך פועלות!
(ציון: מי אני שאחלק ציונים?)
תודה,
בועז
[ליצירה]
חב"ד. קבלה. (שוב שכחתי איך קוראים לעשרת ה"דברים" האלה)
אתה לומד חסידות?
אני רואה הרבה דברים שזורים כאן, משחקי מלים מעמיקים וחשיבה ארוכה לפני הכתיבה.
יישר כוחך.
למרות שהבנתי הייתה מועטה, אני מעריך מאד את יכולת הכתיבה שלך. באמת כישרון.
תודה!
[ליצירה]
טוב... נחמד מאוד. אך יש כמה הערות:
* הסיפור כתוב בשפה וכתיבה יוצאת מן הכלל, כרגיל.
* הרעיון של הסיפור... מתחלק לשניים. מצד אחד, הוא חביב ומספר סיפור קצר על ילדים הגרים ב"שכונה" טיפוסית. פשוט ונחמד. מצד שני, העניין פה קצת חסר טעם. טוב, אז עירבת כאן שלושה נושאים שונים - בחירות, וונדליזם וסבא שנפטר. בסוף הם קצת מתקשרים, אך בקשר חלוש ביותר. זה נשמע יותר סיפור שהינו חלק מדבר הרבה יותר גדול, ולא משהו קצר שנפסק.
* אתה מצליח להכנס לדמויות כ"כ טוב... מכיר כל אחת ואחת, את צורות הדיבור שלה ומחשבותיה... נהדר!
אלה דעותיי...
שבת שלום, ותודה!
[ליצירה]
קצת מעורבל ומעורפל, אך נראה לי שהצלחתי להבין את השיר. רעיון יפה!
למה כולם משתמשים בשורות סוגריים באמצע השיר? אף פעם לא הבנתי את זה...
[ליצירה]
[ליצירה]
דב אביבינו... יפה מאד!
* לא מובן לי הסידור המקורי/המקרי. אין פגם בכך, סתם מעניין למה.
* כתיבה מדהימה ושפה נהדרת... כרגיל. נפלא!
* החריזה הציקה, והרבה. לא יכול להתעלם מהגלישות שמתבצעות, לדעתי, מהחריזה. הדברים לא ברורים ולא זורמים כ"כ בגללה. אתה בד"כ שולט בה, מה קרה? יכול להיות שזה אמור להיות חלק מהמוטיב של השיר - אם זה כך, קבל את סליחתי.
* היה לי קצת קשה לקבוע מה אתה רוצה להגיד בסערה השוצפת הזאת... ואולי המטרה להישאר עם הסערה?
* סיום טוב בהחלט. יפה!
תודה.
[ליצירה]
כואב, כואב.
כואב ויפה, מחזיר לי זכרונות עבר שכרגע מנסים להחליש אותי שוב.
הכתיבה מצויינת. יפה!
בהצלחה במציאת הדרך החוצה.
אני מצאתי את הדרך, אך אני חושב שאני עדיין במנוסה מהכאב.
אלוקים, עזור לי.
תגובות