תמרור: קשה לי עם הדרישה של הבית האחרון. קפץ לי מול הפרצוף (סליחה, מול ה"פנים") משפט בסגנון "מה ששנוא עליך...."
בכל זאת נגעה בי הצעקה שמשתמעת מהשיר: "אני קיים!" שימי-לב... אני פה. סימן: אין מה לעשות המילים שלך פועלות!
(ציון: מי אני שאחלק ציונים?)
תודה,
בועז
[ליצירה]
אוי רחל
תמרור: קשה לי עם הדרישה של הבית האחרון. קפץ לי מול הפרצוף (סליחה, מול ה"פנים") משפט בסגנון "מה ששנוא עליך...."
בכל זאת נגעה בי הצעקה שמשתמעת מהשיר: "אני קיים!" שימי-לב... אני פה. סימן: אין מה לעשות המילים שלך פועלות!
(ציון: מי אני שאחלק ציונים?)
תודה,
בועז
[ליצירה]
---
אני לא יכול לתאר את הרגש שעלה בי במהלך השיר המקסים הזה.
הזדהות עמוקה...
כתבת זאת יפה כמו תמיד, כה נכון וכה תואם לנו, אוהבי החורף, הקור, הרוח והגשם.
אל תשאלו, גם הקטע של השביל מתאים לי ( ;
אין ביכולתי להוסיף, אף על פי שיש עוד הרבה.
את מוכשרת מאוד, אין כל ספק.
תגובות