הלב מחומות ירושלים - מאד יפה.
והרעיון לבנות את ירושלים עם כל הלב, ולהשאיר גם
פתח לאהבה - רעיון מקסים.
(כן, אני כבר יודעת שלא לזה התכוונת, אבל מה זה משנה:)
והלילה הוא פשוט קסום בירושלים
והנה הכוכבים מלחשים לילה טובבבב
[ליצירה]
הלב מחומות ירושלים - מאד יפה.
והרעיון לבנות את ירושלים עם כל הלב, ולהשאיר גם
פתח לאהבה - רעיון מקסים.
(כן, אני כבר יודעת שלא לזה התכוונת, אבל מה זה משנה:)
והלילה הוא פשוט קסום בירושלים
והנה הכוכבים מלחשים לילה טובבבב
[ליצירה]
קבלו אותה!!!
עכשיו היא מופיע.
סליחה לכל אלו שכתבו הערות והם אינם. פשוט היה צורך למחוק הכול על מנת להעלות את התמונה מחדש.
אתם מוזמנים בשמחה להגיב שוב!!!!
תגובות