האמת, זה בכלל המצאה של אבא שלי מהשבת האחרונה, בלי כוונה. הוא ניסה לומר שאין סיכוי שההונדה הזאת תעבוד, ולא הבנתי למה הוא מדבר על מכוניות בשבת עד שהוא התחיל למלמל משהו על ערפאת..
הלכתי לרשימת היוצרים כדי לראות אם יש מישהו בניק הזה, היות וניקים חדשים הציפו את האתר...ומה מצאתי???
יש "צדיק סופית"!!!
אני חושבת ש"שנון סופית" הרבה יותר יפה.
[ליצירה]
-
האמת, זה בכלל המצאה של אבא שלי מהשבת האחרונה, בלי כוונה. הוא ניסה לומר שאין סיכוי שההונדה הזאת תעבוד, ולא הבנתי למה הוא מדבר על מכוניות בשבת עד שהוא התחיל למלמל משהו על ערפאת..
[ליצירה]
...
הערותישיות:
ממזר- זה מעולה.
אחתוש- "שנון סופית"... נקרעתי.. (:
סוערה- אותך לא ראיתי שנים. שלום שלום לרחוק ולקרוב!
[ליצירה]
[ליצירה]
היייייייייייייי
הלכתי לרשימת היוצרים כדי לראות אם יש מישהו בניק הזה, היות וניקים חדשים הציפו את האתר...ומה מצאתי???
יש "צדיק סופית"!!!
אני חושבת ש"שנון סופית" הרבה יותר יפה.
[ליצירה]
.
יש אמת בדבריך ישועה,חשבתי על זה לפני הפרסום אבל לא מצאתי דרך.
באופן טבעי,הקורא שמכיר כבר את הסיפר רץ עם העיניים, לא מתעמק בכל תיאור,ויגיע לבד לשורות החשובות של הסוף. יהיה פסדר.
רק ישועות ונחמות.
[ליצירה]
לא מסכים עם ערוגה. (אבל תראו איזה יופי, היא אישרה לי את התגובה :) )
לא התייחסתי לאיכות השיר אלא לעצם התרגום. (גם אם השיר לא שואף לתרגם אחד לאחד) הביטוי סוויט טוקימג וומן מול גברת המדברת במתיקות נשמע לא טוב. כי לא רק שאתה "מכיר את המקור" כדבריה, אתה אפילו שואף להצמד אליו.
אני מסכים איתה בעניין "מידע אותו קיבלתי" ומוסיף את "עבודתי קצרת תקשורת".
[ליצירה]
ממזר בתוכם.
אחדשה"ט -בעניין מה שכתב הדרת גאונו בעניין לשון הרע רחמנא ליצלן.
וידע שכבר פסק הרה"ג הרב נוח מיקל שליט"א ראב"ד דקהילת קודש חפיפנבערג שאין כאן לא לשון הרע ולא דיבה ולא איסור ולא קונם ולא שמתא ולא ארור ונכתב לדיצה ושחוק לכל מקיימי התורה ולומדיה, גם על אלו שבבחינת צדיק נסתר מאד.
ומה ששאל כבודו בעניין איזה מין טרעמפיסט, ידע כבוד תורתו כי תשובתו אשר ענה לי נכונה היא וברה, ואכן הנני סוג בפני עצמי. (ויעצור לי אם יראני בדרך).
"עוד היום בנוב לעמוד ינופף ידו"
הק' ממזי.
[ליצירה]
.
רסיס,זכית בסופשבוע זוגי בספסל ברחוב כץ, מתנת "צורה- יצירות ויצורים" ( חבל שהחידה נפתרה כ"כ מוקדם, היא הניבה דווקא יצירתיות מהמגיבים,דוגמת העיירה הגליציאנית וכד'.)
לגבי הקוויות והתלישות וכד'- זה מה שיצא במצלמה אוטומטית בנסיון להראות שכתוב "גבורואי שמאבק".אני אכנס לגוגל נביאים כתובים כדי ללמוד מה זה קוויות ותלישות..
[ליצירה]
זר לא יבין זאת.
אל תשכח שלא כולם השתחררו רק עכשיו מהצבא,הם לא מכירים מושגים,ועולם האסוציאציות שלהם שונה.
בשביל אחד כמוני זה אחל'ה.
לא יודע אם התכוונת לשנינויות של "יס כל מה שצריך" ו "בגיל 82 ו7 ימים". כנראה שלא...
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
תגובות