'עברית מדוברת'
----------------
בנמל-תעופה הומה ושוקק חיים
(ומופלא: הוא אפילו איננו 'שלנו')
שומע אנוכי 'עברית מדוברת'
בפי מליוני נוכרים...
...כנראה שאינם כה שונים (בהרבה)
מעימנו...
[ליצירה]
רגע... אני מזהה פה כישרון!
ידידי הנכבד, יש לך את זה! את כושר כתיבת הסיפורת היהודית כל-כך הזו, את ה'עגנוניות' הזו! יופיופיופי, המשך כך! ממני, הראל.
[ליצירה]
אני איתך, אחי...
לצערנו- זו המציאות בארץ, ואם היא לא תיפתר בשנים הקרובות- תהיה בארץ 'התפוצצות' כל-כך חזקה וכל-כך אלימה, שהאינתיפאדה הפלסטינאית הנוכחית, תיראה על-ידה כמשחק ב'זיקוקי-דינור'...
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
יפה ונחמד!
וכפי שכבר אמרתי בעבר: הלוואי על כולנו, ההצצה אל האחר, אל אחיך היהודי הזר (עדיין) לך. ובע"ה, עם הזמן העובר, נהיה כולנו עם אחד; כאיש אחד, בלב אחד, המאחד בתוכו את כל הזרמים, הסיסמאות והשלטים (אוי, נסחפתי קצת...)
[ליצירה]
מה זה,
עוד פעם צורה של 'פמוט'? כבר היה לנו פמוט אחד פה, לפני כמה שבועות... ואיך זה מתקשר עם התוכן, בדיוק?
אבל בכל מקרה- שיר יפה. גם אני מתפלל לבוראי: "שלח נא לי את החצי השני"...
[ליצירה]
אני מסכים
לדעתו של אורי. גם אני חושב שצריך לתת הזדמנות שניה ליצירות שנשכחו, אך דעתי היא- שצריך לפרסמן ללא התגובות שניתנו עליהן משכבר (אם ניתנו). שייראו- כמו חדשות, ישר מן התנור!
תגובות