[ליצירה]
שיר מאוד חמוד!
אחלה של כתיבה משעשעת!
ואחלה של רעיון!
:) =)
(וזה מזכיר לי את השיר נונסס שאני כתבתי...על כלב -שגם הוא מסכן מאיזה שהיא סיבה... אם זה מעניין אותך מה כתוב שם אז השם של היצירה הוא: "חטאו של כלב" )
[ליצירה]
רעיון מאוד יפה!.
אך אולי עדיף באמת כהצעת איה, לסווג את זה במונולוג, או לשנות את הכתיבה כדי שיתאים ל"במשפט אחד" כמו למשל- "הפחד הגדול ביותר יכול לנבוע מאדישות, כי ללא הזעזוע מחיי היומיום יש ואולי אין טעם של ממש בחיים".
בהחלט רעיון יפה!
יומשמח :)
[ליצירה]
המשפט מתוסבך מידי או.....?
(אני יכולה להסביר אם צריך....פשוט תחשבו קצת ותבינו את הכוונה....אני אתן לכם רמז לחכם שהתשתמש באמביציה שלו ואולי זה יעזור לכם להבין- שי גבסו).
:) יומשמח!
תגובות