[ליצירה]
וואי!שיר ישן שאפחד לא הגיב עליו עד הימים האחרונים של השנה (הלועזית) ??
ממש מוזר!
אהבתי מאוד את השיר.... ובעיקר שבסוף הפנטזיה המתמשכת כתבת- בדיעבד!.
-מיורייל... אני חושבת שהוא כתב את זה כתוצאה מעובדות החיים, אם אינך מבינה זאת לא נורא. יום אחד גם את תצאי מהבועה, תקבלי אותה לטוב או לרע. אבל אין מה לעשות, זוהי עובדה.
[ליצירה]
אני יגיד לכם מה היצירה הזו מזכירה לי??
זה מזכיר את הציירים שרואים פלקט ענקי תלוי על קיר באיזה מוזיאון מכובד, וכשמתקרבים לציור ה"מדהים" רואים שיש בו נקודה שחורה קטנה. וכל שאר הפלקט לבן ומצוחצח...שלא נגעו בו.....
יש כאלה שיחרבשו ויגידו שזו אומנות המופת שאולי -אני אמציא לכם משהו מופרח שיכולים לומר- אולי אותו אדם ניסה לבטא כאב מודחק שלו ולכן ישנה נקודה קטנה ושחורה... בלה ,בלה,בלה.
אבל לדעתי.... צר לי לאכזב היצירה "כישלון" היא אפילו לא משפט. אולי בשביל הכותב היא תבטא משהו, אבל זה לא משפט. זה כמו שהוא אמר- זעקת כאב של רגשות... אבל מעולם לא שמעתי על זה שמילה אחת היא משפט... אז אפילו לשונית זה לא נכון.
(לכל המעוניין יש לי ב"שיר בדיחה" שיר על האומנות מהסוג הזה.... הלא מובנת אבל מוכרזת כאומנות...)
[ליצירה]
והנה עוד אדם מישראל שאוהב יותר ערבים מישראלים.... וזה לא פרימיטיבי ומטורף??
ואם טעות בידי ופגעתי בך (אם התכוונת למשהו אחר שמואל) אז סליחה, אבל ככה זה נשמע.
אולי תרד אל העם להסביר את עצמך??
[ליצירה]
למען האמת לא בא לי להגיב על השיר ולהיכנס לדיון המדוקדק שמוציא אחד לשני את המיץ. (טוב...ככה זה ויכוח). אבל בכל אופן... אם אתם כבר בנושא של ביקורתיות... אז זה קצת מחליא לקרוא את התגובות בשפה הגבוהה הזו... זה נשמע כמו המאה ה-16 וזה נשמע כאילו כל אחד מתחנף לשני. אני מקווה שאתם נהנים מיזה, כי לקרוא את זה היה זוועה. זה שזה אתר יצירה לא אומר שצריך לדבר גבוה גבוה ולשחק אותה "יצירתיים" זה כבר נהייה סתם מעיק.
תחשבו על זה.
יומשמח :)
[ליצירה]
נראה לי שמיצינו כולנו (כולל אותי) את קטע הצנזורה הדרושה... אבל עם כל הכבוד...מסכן הבנאדם... מה הוא אחראי על הצנזורה שכועסים עליו??.... זה עניין של האתר בלבד..הוא רק כתב את שלו, מתוך שיעמום או שלא מתוך שיעמום, זה לא משנה. מה שבטוח זה שהוא לא זה שהכניס את זה סופית לאתר.
נראה לי שהוא הבין כבר שהצירה כישלון לא לדעת כולם היא "יצירה". ועכשיו...שיהיה לך בהצלחה בהמשך :)
תגובות