[ליצירה]
פוליטי כלי קור ריק
אני שמח שהשיר עורר פולמוס פוליטי ודיון נוקב וכואב
על הסיכסוך הערבי/פלסטינאי-יהודי/ישראלי,למרות שכלל לא התכוונתי לכך.
אני שמח מאד על התגובות העניניות לשיר עצמו ולנושא השיר :ילדים עובדים ואבודים.
די מפליא שאנשים יוצרים הכותבים שירה/סיפורת,אינם מסוגלים להתייחס באופן הומניסטי אנושי לילדים שבמקרה נולדו לבנו הבכור של אברהם אבינו.
מה עוד שהשיר מתאר ילדים ישראלים שגרים בגליל
ואולי בני משפחתם משתייכים לכוחות הביטחון. יש סיכוי שאף הם ,כיוון שלא ירכשו השכלה יבחרו לשרת בצה"ל כאנשי קבע לפרנסת משפחתם וילדיהם.
[ליצירה]
לכוכב המאיר
אהבתי מאד את תגובתך.
האמת היא שכולנו שליחים לעשיית מצוות וחסד בעולם הזה, ולכל אחד מאיתנו תפקיד, כאשר אנו מגלים את יעודנו אזי יש לחיינו משמעות ולנו מקום.
תודה.
[ליצירה]
דאיה קסומה
תודה על מילותייך החמות והמפרגנות.
מסכים איתך לחלוטין לגבי הבחירה בנשק האהבה
ובדרכים חלופיות,למרות שלעיתים כדאי להתעקש
ולבחור בדרך המלך ! :)
תגובות