[ליצירה]
מאוד משעשע
וחוץ מאלה שעוצרות בלילה וממשיכות בלעדייך -
יש את אלה שעוצרים בלילה ולא נוסעים לכיוון שלך אבל יקחו אותך אתם שתשני אצלהם, ותמשיכי בבוקר...
[ליצירה]
אני חש בבלבול, וקצת עצב.
עם מוסיקה ברקע.
לדעתי, השיר נותן תחושה של נחמה.
למרות הסוף, שעדיין אינו שלם, המוסיקה לוקחת אותו בכיוון הנכון.
נהנתי!
תודה
[ליצירה]
אני חולק על ממזר בעניין החזרה על המילים "בין מנחה לערבית" בתחילת ובסוף כל שורה. אני מוצא שזה מוסיף.
אבל אני מסכים אתו שאין תחושה שהמשפט האחרון סוגר את העסק.
וברור שהכוונה לקֶשֶר, ואז צריך להחליף בתולה. מניין הגעת לקריאה קָשָר?
[ליצירה]
לא מסכים
אם אני אוריד את הלהפך אז המשפט יאבד את התסמיך העגמומי שהיה לו בראשית דרכו.
חוץ מזה גם ההפך הוא נכון.
וחוץ מזה שלושת השבועות עכשיו, ואם אני אוריד את הלהיפך אתם תשמחו, אז אני לא אעשה את זה.
תגובות