[ליצירה]
חמוד לאללה!
והנה אפילו בן חושב שהשפה צריכה לפנות גם אל נשים!
טוב נו אולי רצית רק שהשפה תפנה ישירות לכל אחד ואחת אבל גם פמניסטיות אפשר להכניס...
סתם.....פמניסטיות לפעמים גורמת לצחוק.... נשים לפעמים מרגישות כאילו הן מעדות המזרח... שגם היחס שלהם השתפר... אחרי הכל מי מקבל כמות כספים גדולה כמו זו של ש"ס.... ;)
[ליצירה]
[ליצירה]
מדהים!
חשיבה מעניינת בהחלט........ ! וכתיבה יפה לזה....
מזכיר לי משהו בסגנון-
1.ובעצם מהרגע בו אנו קמים בעירנות, אנו מתחילים לכסות את החסר, החוסר בשעות שינה.
2. ואיך כעבור כמה שעות, בדיוק בזמן בו אנו מרגישים כי האורות צריכים להכבות, אנו נעשים מעיין ינשופים, והשינה, נדחת לזמן בו אנו צריכים להיות עירניים.
[ליצירה]
איזה חומד של משפטטטטטטטט!
ורציתי להעיר את תשומת לבכם לעובדה שבי העלתה גיחוך- איך זה שרק בנות הגיבו למשפט הזה? אתה משתמש בו כדי להתחיל איתן? ;).
אחלה של משפט ויומשמח!
[ליצירה]
חחחחח אהבתי ממש את המשחק מילים הזה!
"אני הרגתי יתוש, כל הלילה הוא חג סביבי וגרם לי לעיטוש" :)
"אני לא כזאת נמוכה כשירדתי מהפלטפורמות נתתי צ'יף לנמלה" =)
יומשמח לכולכם!
תגובות