אוף אני גם רוצה להיות בים בחורף....
אכן עוד אחת מפלאי העדשה של "קצת אחרת", תמונה פשוט עוצמתית שמשדרת המון!
שימו לב גם להשתקפות השקטה של הסלעים במים שמהווים ניגוד מדהים לבלגאן שלמעלה.
קצת אחרת בהחלט יש לך את זה! (ותלכי ללמוד כבר צילום מקצועי...)
אילו רציתי להיות "פואטית" הייתי אומרת:" אוי, זה יפה, דומה לסערות המתרגשות עלינו בים החיים. מתקרבים, מתרחקים..."וכו'. אבל אלה - סתם. משחק מילים.
חשתי בלייב. אתמול. הדבר האמיתי ללא מילים. על החוף. מול ים וגלים.
צילום מדהים.
יוחאי- בדיוק זו הייתה כוונתי (רעש מול שקט), שמחה שמישהו שם לב :-)
ומארי- אז את יכולה להבין לתיסכולו של כל צלם- עד כמה התמונה לא מעבירה את כל החוויה כפי שהיא במציאות. אתמול הים היה מדהים באמת
[ליצירה]
אוף אני גם רוצה להיות בים בחורף....
אכן עוד אחת מפלאי העדשה של "קצת אחרת", תמונה פשוט עוצמתית שמשדרת המון!
שימו לב גם להשתקפות השקטה של הסלעים במים שמהווים ניגוד מדהים לבלגאן שלמעלה.
קצת אחרת בהחלט יש לך את זה! (ותלכי ללמוד כבר צילום מקצועי...)
[ליצירה]
אילו רציתי להיות "פואטית" הייתי אומרת:" אוי, זה יפה, דומה לסערות המתרגשות עלינו בים החיים. מתקרבים, מתרחקים..."וכו'. אבל אלה - סתם. משחק מילים.
חשתי בלייב. אתמול. הדבר האמיתי ללא מילים. על החוף. מול ים וגלים.
צילום מדהים.
[ליצירה]
יוחאי- בדיוק זו הייתה כוונתי (רעש מול שקט), שמחה שמישהו שם לב :-)
ומארי- אז את יכולה להבין לתיסכולו של כל צלם- עד כמה התמונה לא מעבירה את כל החוויה כפי שהיא במציאות. אתמול הים היה מדהים באמת
[ליצירה]
סתיו, אני דוגלת בגישה השמרנית ולא עורכת תמונות. זה אומר שהס מלהזכיר לידי פוטושופ, וגם לעולם לא אחתוך תמונה. זה מלאכותי בעיני וגורע מהאומנות..
אשר למיקום השחפים- הוא מכוון. אם את מכירה את חוק השלישים, ניסיתי לשחק איתו קצת ולמקם בין לבין (משהו כמו 1/3 וחצי) כדי שלא יהיה ממש במרכז, אבל גם לא ממש בימין. המיקום הקלאסי,לימין,התחיל לשעמם אותי קצת.
אולי את צודקת בקשר לים-שיש יותר מדי ממנו בתמונה, אבל השאלה היא אם מצלמים מעט גבוה יותר, האם מקבלים את תחושת הסערה?
ואגב, עומר- התמונה אכן אפורה, פשוט כי לא הייתה טיפת שמש בחוץ :-) אם למישהו יש רעיון איך להבהיר תמונות חורף שצולמו בלי אור, אשמח ללמוד.
ו, כמקובל לומר כאן באתר, תודה על התגובות!
[ליצירה]
אופק- בחרתי לצלם בצורה מעט עקומה כדי להדגיש את האמירה (ובכלל-לא אוהבת תמונות עם קומפוזיציה מושלמת מדי), יודעת שזה מעט צורם לעין..מחיר הביטוי האישי :-)
נשמת- מכירה את הקונספט, אבל מאמינה ב"טוהר הצילום"..יסלח לי נביא שקר, אבל אני נגד עיבוד (ממוחשב או ידני) של תמונות. כל העניין,מבחינתי לפחות, הוא לצלם מלכתחילה מה שאתה רוצה לומר, ולא "לסדר" את זה אח"כ כדי שייראה כך.
ושיר-ניצלתי את השם כטריגר :-)
אגב, זה צולם בבית כנסת בשירת הים- שזו השכונה החדשה בנווה דקלים (בקרוב בע"ה תמונת המשך..).
[ליצירה]
[ליצירה]
ואני העדפתי את התודעה הזורמת שלך..
קצת- שנמאס לה לשמוע על ההתנתקות.
[ליצירה]
אני מתקשה להגיב לאמירות פוליטיות, ובכל זאת-לשם האיזון כאן, מוכרחה. הגיע הזמן שמישהו כאן ינסה להבין, לפחות ינסה, שכל תוכנית ההתנתקות אינה באה כמשהו אישי נגד תושבי גוש קטיף. התוכנית הייתה מתרחשת באותה מידה גם אם היו יושבים שם שמאלנים ואנשי שינוי! יש סימפטיה בעם לתושבי הרצועה (טוב..אחרי חסימת הכבישים קצת פחות..), וכולם מזדהים עם האובדן האישי ש(אולי)יאלצו להתמודד איתו. זו לא תוכנית התנכלות לדתיים,צאו מזה!!! ואולי אם נקדים להפנים את זה, נוכל באמת למנוע את מלחמת האחים המדוברת.
[ליצירה]
<מנערת אבק מעל דף היוצר שלי..>
אני איתך באמירה. החוסר בצנזורה באתר גרם לקליקה איכותית להפוך למועדון "כל-היודע-לומר-חרוז-תפוז". יכולה להעיד על עצמי שזו הסיבה שהפסקתי להתארח כאן.
תגובות