[ליצירה]
רעיון יפה. כתוב מענין. הייתי מאד מציעה לך לסמוך על הקוראים ולא להסביר שמדובר באנשים ("מה גורם לאנשים" לעומת תיאור העיגול והקוים הסמליים), כי זה מובן ויותר קסום.
[ליצירה]
סיפור אמיתי, נכון? יישר כח על פועלך, אבל הכתיבה מתארת יותר מדי כל מה שהיה, וזה לא הכי מענין לשמוע "קמתי, אכלתי" וכו'. חסר לי פן יותר ספרותי. הצלחתי להבהיר את עצמי?...
בכל אופן - כל הכבוד על השמירה על ארצנו.
תגובות