[ליצירה]
זה באמת דומה לו! איזה כיף, הצלחת לתפוס את האישיות שלו בקוים שלך (הלוואי עלי ). תנסי אבל להוסיף הצללות, זה יוסיף לך עומק וחיים לרישומים.
בהצלחה.
[ליצירה]
ממ
אני חושבת שחבל שצלמת תמונה כזו.
רבים נלחמו על הדגל הזה, אני חושבת שאין מקום לביקורת כזו. יש צורה להעביר ביקורת.
(לא התכוונתי להשמע יותר מידי מגעילה...יכול להיות שזו סתם דעתי לא נחשבת)
[ליצירה]
יפה!!!
ואולי המשורר יוכל להסביר לי מדוע אנחנו ככה באמת?
למה בתחילת החורף (רובנו) צוחקים למגע הטיפות הראשונות על ראשנו ורצים אצים לתוך שלוליות,
ואילו לאחר כמה זמן קוברים את עצמנו בבית?
בהחלט אהבתי.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
קודם כל תודה על התגובה!
דבר שני, הרגליים לא מנותקות כי הן לא לבנות - זו חצאית.
דבר שלישי, סליחה על הפס האפור באמצע, עניין של סריקה, מי שזה מפריע לו - מוזמן לבוא ולסרוק בשבילי.
[ליצירה]
בלי קשר למה שכתבת, אני חושבת שאולי לפעמים כדאי לכתוב שיר זכרון על מישהו, ולראות את זה באור אופטימי. שהבן אדם השאיר אחריו אנשים עם זכרונות טובים עליו, אני אוהבת איך שאתה כותב,
אם יצא לך לכתוב שיר כזה, אשמח אם תיידע אותי.
[ליצירה]
אז ככה,
מקודם (שזה אומר לפני שעתיים בערך) קראתי את זה, ולא הבנתי כלום. אבל עכשיו קראתי את זה שוב, לאט.
ואהבתי. למרות שהבנתי קשה.: )
משום מה השיר הזה, מזכיר לי בחורים שהכרתי, כולם ברובם אדישים וחסרי רגישות, כמו זה שמדבר בשיר.
אני מקווה שקראתי נכון..אם לא - העמד אותי על טעותי..
תגובות