[ליצירה]
זה באמת דומה לו! איזה כיף, הצלחת לתפוס את האישיות שלו בקוים שלך (הלוואי עלי ). תנסי אבל להוסיף הצללות, זה יוסיף לך עומק וחיים לרישומים.
בהצלחה.
[ליצירה]
אוי לא, למה את ככה?!
יש פה תסביך רציני במערכת יחסים.
נכתב יפה!
זה הכניס בי קצת עצבות,
שבאמת לפעמים לא מבינים אחד את השני, ובדר"כ הבנות יותר קריזיונריות...מתי כבר נבין שזה דופק הכל?
[ליצירה]
אני מקווה ששניהם בריאים ושלמים היום.
אני לא חושבת שאפשר להבין מה עובר בראש של אדם שמרגיש שהוא מקריב את עצמו, או שחש את הסוף קרב, ו אומר לעצמו שזה לא לחינם.
[ליצירה]
בלי קשר למה שכתבת, אני חושבת שאולי לפעמים כדאי לכתוב שיר זכרון על מישהו, ולראות את זה באור אופטימי. שהבן אדם השאיר אחריו אנשים עם זכרונות טובים עליו, אני אוהבת איך שאתה כותב,
אם יצא לך לכתוב שיר כזה, אשמח אם תיידע אותי.
[ליצירה]
פשיה, מה אני אגיד?
אנפנף ב21 שנות זקנותי?
באמת יפה, האמת מזכיר לי משהו בתחושות שלי לפני שהייתי בת 20.
שינוי סטטוס מהותי - זה בטוח.
בכל אופן- התעודד! גיל 20 זה גיל מקסים.
(וזה גם נשמע כמו חרוז:))
תודה!
תגובות