מדהים...
יש לך כישרון, ויחד עם רעיונתייך המקסימים יוצאות יצירות מצויינות.
תחושת הפחד שהיא מקרינה... יפה, למרות שיכול להיות שזה הנגטיב שעושה זאת.
את משהו מיוחד.
תודה!
מדהים!
זו ממש יצירת אומנות. לא מספיק זה שקשה להצליל תמונות אלא לעשות את זה הפוך? -זה גאוני.
מדהים גם איך השליליות משפיעה גם על תוכן הציור עצמו, על הפנים שנראות עצובות. אולי זה לא עצוב, אלא סוג של כועס, אבל בכל אופן זה נראה כמו משהו שלילי.
מדהים!
[ליצירה]
מדהים...
יש לך כישרון, ויחד עם רעיונתייך המקסימים יוצאות יצירות מצויינות.
תחושת הפחד שהיא מקרינה... יפה, למרות שיכול להיות שזה הנגטיב שעושה זאת.
את משהו מיוחד.
תודה!
[ליצירה]
מדהים!
זו ממש יצירת אומנות. לא מספיק זה שקשה להצליל תמונות אלא לעשות את זה הפוך? -זה גאוני.
מדהים גם איך השליליות משפיעה גם על תוכן הציור עצמו, על הפנים שנראות עצובות. אולי זה לא עצוב, אלא סוג של כועס, אבל בכל אופן זה נראה כמו משהו שלילי.
מדהים!
[ליצירה]
ואני עוד תהיתי לעצמי מה כבר אפשר לעשות בימים הגשומים האינסופיים של הצפון....
שיר ממש נחמד!
תודה.
*&^%$#@!!~
נ.ב.: שלא תפספס אותי בתגובות... : )
[ליצירה]
למה השארת "ללא כותרת", כשאח"כ כתבת בטקסט עצמו "מציאות קסומה" ככותרת? אם המבנה הזה אמור לרמוז משהו, אז פיספסתי את הקטע.
השיר עצמו מאוד נחמד. מזדהה. מישהו צריך להעלים את אותה ה"יד הקסומה" ולתת לחולמים להשאר שם בשקט...
תגובות