תודה להילה, לאור ירח, לחיים ולישי:
הנאתכם הנאתי היא.
ביצועה: השמיים במכחולים השאר בסכיני ציור
[ שפכטלים ] ציור מובלט מעל פני שטח הבד בגבהים שונים.
ושוב תודה:
חיים
יצירה משגעת!!
האור של השקיעה...כל כך נוגה ומרגיע.
העיר עצמה נראית כעוד דקה והיא נרדמת....מאוד מרגיע להתבונן בציור הנפלא הזה.
תודה על עוד יצירה קסומה ומקסימה.
אשכרה לעת ערב - ציור כל כך מביע, מה שלא יהיה מצד שמאל נראה כמו חיילים שבאים להחריב או מנסים להגן. השבילים נראים כמו כידונים והמגדלים כמצבות.
עצוב, עצוב..
עוד אבנך ונבנית.
[ליצירה]
תודה להילה, לאור ירח, לחיים ולישי:
הנאתכם הנאתי היא.
ביצועה: השמיים במכחולים השאר בסכיני ציור
[ שפכטלים ] ציור מובלט מעל פני שטח הבד בגבהים שונים.
ושוב תודה:
חיים
[ליצירה]
יצירה משגעת!!
האור של השקיעה...כל כך נוגה ומרגיע.
העיר עצמה נראית כעוד דקה והיא נרדמת....מאוד מרגיע להתבונן בציור הנפלא הזה.
תודה על עוד יצירה קסומה ומקסימה.
[ליצירה]
אשכרה לעת ערב - ציור כל כך מביע, מה שלא יהיה מצד שמאל נראה כמו חיילים שבאים להחריב או מנסים להגן. השבילים נראים כמו כידונים והמגדלים כמצבות.
עצוב, עצוב..
עוד אבנך ונבנית.
[ליצירה]
פה ניתן לראות את הסיגנון הסוריאליסטי בתחילתו.
הכוונה [שנולד אצלך רק מבחינת השליטה]
סיגנון סוריאליסטי הוא אחד הקשים ביותר מכל
הסיגנונות, לו יכולתי להפגישך אם אמן בשם מנדי,
היית יכולה להגיע רחוק עם זה. מעטים האמנים בארץ בסיגנון זה ושליטתם בו די עלובה.
מנדי הוא הגדול מכולם.
עוד דבר אותו שכחתי להזכיר לך.
רישומים אינם מראים לחלותין את כשרונו האמיתי של האומן, מאחר והם מתבצאים כהכנה לציור עצמו.
שמן, גואש, פסטל, אוכל דבר אחר.
ישנו רישום וישנו רישום שהינו הציור המוגמר.
רישום רגיל מתבצע מספר פעמים לפני האוריגינל
סופי ואותו עושים מכמה זוויות, אלה נקראים סקיצות.
זו סקיצה נהדרת.
4
[ליצירה]
אני שוב כאן ותמהוני כה רב שאין לי הסבר לכך.
איני רואה תגובות לשיר כה נפלא האם זה בגלל תוכנו?
לא!
כנראה שזה משהו האומר על היוצרים כאן...
ושוב תודה לך:
חיים
[ליצירה]
רדף השיג שלום לך !
אבל איך: אם ראש ממשלה הוא לא יהיה אז שיהיה בריא.
הרי אם הוא יהיה בריא גם ראש ממשלה יהיה.
אביב החמוד אם קם כזה עדיף לשכב!!!
כאן רק האל יכל לעזור אבל לו רצה היה משאירו גדול.
אל תשכך גם נזיד עדשים עבור האדמה לא דרש,
איך את כולם השליך ובתיהם כתש.
זה שלמעלה מטה הביט ומשהו בלבו כנראה זה הרטיט.
תודה כי גם נהנתי:
חיים
[ליצירה]
דרינה ואלעד תודה על תגובותיכן אולם נראה
שלא בדיוק נקלט המסר של השיר לכן הרי הוא לפניכם:
אין אנו פוטרים את בעיותינו אף פעם כי תמיד ישנן חדשות אולם במותינו כאשר נעבור בדלת האחרונה
כאל תוך הזריחה יהיה זה בלעדיהן!!!
תודה:
חיים
תגובות