אני לא יודעת למה אבל הציורים שלך לא מכניסים אותי לרוגע ולשלווה שהייתי מצפה. למרות שאתה מצייר נופים ופרחים ודברים רגועים- השימוש בצבע יוצר אצלי תחושה לא נינוחה. משהו לא רגוע, משהו מסתורי, משהו הולך לקרות. טרגדיה כולשהי.
בציור הזה למשל אני ממש מרגישה מתח.
אתה שם לב לזה?
סתיו לשם היקרה עד רגע זה הייתי מאד רגוע ותגובתך המקצועית משום מה הכניסה אותי למתח גבוה ואת כנראה רואה בעצמך את הסיבה לכך, אי לכך אבקשך לתת לי פיתרון לבעייתי זו.
ציור נמדד לפי העין המתבוננת ואת אשר אומרת לך העין זה משודר אל שכלך ותגובתך מגיבה לפי רמתו.
בכבוד רב ליוצרת המקסימה ועל הבנתה הרבה.
בתודה מכל הלב:
חיים
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
השורות הבאות (מתוך מגש הכסף של אלתרמן) עלו בי ברגע שראיתי את היצירה:
"והארץ תשקוט, עין שמיים אודמת
תעמעם לאיטה על גבולות עשנים,
ואומה תעמוד - קרועת לב אך נושמת
לקבל את הנס, האחד, אין שני..."
ציור שמן על בד במושב מלאה שבתענכים ליד עפולה.
ביקרתי שם פעמים רבות משפחה שאיתם עליתי ארצה יחד מאותה העירה .
הציור מבוצע בסיגנון ראל- אימפרסיוני מברשות וסכינים. גודל חמישים על ארבעים ס"מ.
צויר לאחר סערה שחלפה העץ כבש את תשומת לבי
והחלטתי להנציחו.
תודה לכל המגיבים כאחד!
לשם בדוי: אכן צדקת זהו מגדל מים השחור הזה על שתי רגליו.
ולנשמת כל חי: יש צדק באשר להערה לגבי ההסבר
בתוך היצירה, אבל לא מעטות היצירות שנמחקו לי
כתוצאה מכך ונאלצתי להעלותן מחדש על כן אני נמנע מלעשות כן. כל הציורים שלי הם ממש גבוליים במשקל
ומספר מילים בנוסף כנראה גורמות למחיקת היצירה מהאתר.
ושוב תודה לכולם:
חיים
[ליצירה]
אני לא יודעת למה אבל הציורים שלך לא מכניסים אותי לרוגע ולשלווה שהייתי מצפה. למרות שאתה מצייר נופים ופרחים ודברים רגועים- השימוש בצבע יוצר אצלי תחושה לא נינוחה. משהו לא רגוע, משהו מסתורי, משהו הולך לקרות. טרגדיה כולשהי.
בציור הזה למשל אני ממש מרגישה מתח.
אתה שם לב לזה?
[ליצירה]
סתיו לשם היקרה עד רגע זה הייתי מאד רגוע ותגובתך המקצועית משום מה הכניסה אותי למתח גבוה ואת כנראה רואה בעצמך את הסיבה לכך, אי לכך אבקשך לתת לי פיתרון לבעייתי זו.
ציור נמדד לפי העין המתבוננת ואת אשר אומרת לך העין זה משודר אל שכלך ותגובתך מגיבה לפי רמתו.
בכבוד רב ליוצרת המקסימה ועל הבנתה הרבה.
בתודה מכל הלב:
חיים
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
השורות הבאות (מתוך מגש הכסף של אלתרמן) עלו בי ברגע שראיתי את היצירה:
"והארץ תשקוט, עין שמיים אודמת
תעמעם לאיטה על גבולות עשנים,
ואומה תעמוד - קרועת לב אך נושמת
לקבל את הנס, האחד, אין שני..."
[ליצירה]
ציור שמן על בד במושב מלאה שבתענכים ליד עפולה.
ביקרתי שם פעמים רבות משפחה שאיתם עליתי ארצה יחד מאותה העירה .
הציור מבוצע בסיגנון ראל- אימפרסיוני מברשות וסכינים. גודל חמישים על ארבעים ס"מ.
צויר לאחר סערה שחלפה העץ כבש את תשומת לבי
והחלטתי להנציחו.
[ליצירה]
תודה לכל המגיבים כאחד!
לשם בדוי: אכן צדקת זהו מגדל מים השחור הזה על שתי רגליו.
ולנשמת כל חי: יש צדק באשר להערה לגבי ההסבר
בתוך היצירה, אבל לא מעטות היצירות שנמחקו לי
כתוצאה מכך ונאלצתי להעלותן מחדש על כן אני נמנע מלעשות כן. כל הציורים שלי הם ממש גבוליים במשקל
ומספר מילים בנוסף כנראה גורמות למחיקת היצירה מהאתר.
ושוב תודה לכולם:
חיים
[ליצירה]
יפה מאד, פשוט ומכאיב.
תשתדל/י לצאת מזה כי איום להמשיך לחיות עם זה.
מבטיח ביום הדין ובשעת צורך לחזור ולהחזיר את חלקת הקודש אל ארצה בחזרה.
תודה לך: חיים
[ליצירה]
הסבר לביצוע!
שימוש בצבע כחול, סגול וירוק כהה.
כמובן גם בלבן אשר אינו נחשב כגוון .
הרקע על ידי סכינים ורק הפרחים על ידי המכחול,
אין זה כולל את העלים שגם בסכינים מבוצעים כאן.
ציור שמן על בד.
חיים
[ליצירה]
דיק לוש היקרה.
אני חדש באתר ומהר מאד למדתי, שאם אתה מגיב
ליצירות של אחרים משמע שאתה קיים!
לא מספיק לקרוא!? או שמא...
מה שלא יהיה יצירתך פשוט נפלאה.
חיים
[ליצירה]
קשה לי!
אכן קשה לי למצוא בנונסנסים שלך והסיפורים דברים שניתן להעביר עליהם ביקורת בונה, וזה מכיוון שאיני יודע לכתב בצורה כזאת.
וכל שנשאר לי כתגובה ,
זה שאהבתי מאד!
שלך בידידות: חיים
תגובות