אין, אין מילים.
פשוט יפיפה!!
השיער, הפה, הסנדלים, התנוחה של הרגלים,
היד הרושמת, היד המחזיקה.
אין מילים!
רק שלא ממש הבנתי מה הקשר לכותרת, וגם מה הקשר למילים שכתובות שם למטה...
(סליחה מראש) חיים, זה לא מושלם, למה לטייח. מה שכן, ההשתפרות מאד מורגשת. הרבה צללים טובים, ובכפות ידיים ורגליים יש משהו מוזר קצת שלא מסתדר בעיניים... מובן בהחלט. (-אם הייתי מגיע למפגש ומנסה לצייר...).
הזוית של הראש קשה והוא יצא ממש טוב, איזה כיף לך. שאת יכולה לצייר משוחרר.
עןמר היקר!
כאשר היצירה טובה אין צורך בלחפש כינים זה הביטוי שלי ליצירות כי בכל אחת אפשרי וניתן לעלות על משהו לכן רצוי תמיד לפרגן כאשר היצירה טובה זו דרכי בחיים, ואת שיש לי לומר לשם תיקון במידה ואני רואה כאן למדתי להגיב באישי וללמד במידה וזה דורש מאד.
על קטנות אני מתפשר כאשר אראה התקדמות לטובה!
ושוב תודה ידידי ולך מיי על היצירה:
חיים
האמן לי עומר שאני רואה את שאתה רואה ואולי אולי עוד טיפה!
פרגן ידידי ויש גם אישי לתגובות בואו נתקדם כולנו קדימה בצורה חברית!
שלכם:
חיים
מקסים.
אהבתי אז, ואהבתי גם עכשיו.
הרעיון מאחורי הרישום הרבה יותר הזוי ביחס לשאר יצירותייך, בכל זאת.
סוסת אור - הרישום נעשה במפגש פסח. מסובך להסביר מה העיקרון של המלים...
תודה!
[ליצירה]
אין, אין מילים.
פשוט יפיפה!!
השיער, הפה, הסנדלים, התנוחה של הרגלים,
היד הרושמת, היד המחזיקה.
אין מילים!
רק שלא ממש הבנתי מה הקשר לכותרת, וגם מה הקשר למילים שכתובות שם למטה...
[ליצירה]
(סליחה מראש) חיים, זה לא מושלם, למה לטייח. מה שכן, ההשתפרות מאד מורגשת. הרבה צללים טובים, ובכפות ידיים ורגליים יש משהו מוזר קצת שלא מסתדר בעיניים... מובן בהחלט. (-אם הייתי מגיע למפגש ומנסה לצייר...).
הזוית של הראש קשה והוא יצא ממש טוב, איזה כיף לך. שאת יכולה לצייר משוחרר.
[ליצירה]
לא אתיחס אל השם של היצירה אלה למהות של הרישום.
שיפור גדול ביצירתך זו בריטוש העדין ובפרופורציה.
עבודת שיער מקסימה ניתן לומר שזה מושלם!
תודה לך:
חיים
[ליצירה]
עןמר היקר!
כאשר היצירה טובה אין צורך בלחפש כינים זה הביטוי שלי ליצירות כי בכל אחת אפשרי וניתן לעלות על משהו לכן רצוי תמיד לפרגן כאשר היצירה טובה זו דרכי בחיים, ואת שיש לי לומר לשם תיקון במידה ואני רואה כאן למדתי להגיב באישי וללמד במידה וזה דורש מאד.
על קטנות אני מתפשר כאשר אראה התקדמות לטובה!
ושוב תודה ידידי ולך מיי על היצירה:
חיים
האמן לי עומר שאני רואה את שאתה רואה ואולי אולי עוד טיפה!
פרגן ידידי ויש גם אישי לתגובות בואו נתקדם כולנו קדימה בצורה חברית!
שלכם:
חיים
[ליצירה]
מקסים.
אהבתי אז, ואהבתי גם עכשיו.
הרעיון מאחורי הרישום הרבה יותר הזוי ביחס לשאר יצירותייך, בכל זאת.
סוסת אור - הרישום נעשה במפגש פסח. מסובך להסביר מה העיקרון של המלים...
תודה!
[ליצירה]
איך היה אמור להיות הסימן הזה שמשמעותו - "התרשמתי, סחטיין"?
*?
#?
הייתי רוצה להגיב בניתוח עמוק של המשפטים, של המבנה המעניין, השימוש הנהדר ב"הנאות נעות", אבל אני אשאיר את זה לאלה שמסוגלים לכך בצורה יותר מוצלחת ממני...
אז ...התרשמתי, סחטיין!
[ליצירה]
עוד אחת
עוד הערה, בטח כבר לא רלוונטי, אבל אני מאמינה שביקורת בונה אף פעם לא מיותרת. השימוש בשפה מיקראית לתיאור מצב מודרני, ושעוד די מצחיק בזכות עצמו - מוצלחת ביותר. הלוואי ותמשיך ליצור קטעים איכותיים כאלה. תודה!
מיכל.
[ליצירה]
נחמד מאוד - חבל שהסריקה הבהירה את כל הציור יותר מידי. ככל שמוסיפים יותר צלליות וצבע למרקמים השונים, זה נראה יותר מציאותי - ככה זה פחות מבליט את הקווי מתאר . אבל סתם ככה - גם אני מתעצלת לעשות אותם... : P
[ליצירה]
אהבתי. כל כך חסרות יצירות כמו שלך, שמסוגלות להחיות מצב שרבים לא מסוגלים להתחבר אליו. היו צריכים להכין לקט כזה, מותאם לכל גיל בצורה שונה, ולעשות אותו חובה בבתי הספר. תודה.
[ליצירה]
יפה.
"אני מרגיש, משמע אני קיים.
אני בוכה, משמע אני אדם."
בין האיפוק לשיחרור אנחנו מעבירים את ימינו, ומגדירים את עצמינו. בלעדיהם לא היינו.
חיים, הרעיון והמבנה - מקסימים.
תודה,
מיכל.
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
האם באמת זה הצד בעלוב שבנו שמחכה ליורה הבא? האם אין זה הצד הרגיש יותר, העדין יותר, החייב להשטף מהנבלות שעברנו (או שעשינו ), כדי שיהיה מסוגל להמשיך להתקיים? מאוד אהבתי את הרעיון, אבל אני חושבת ששכיחה היא לרב מתנת אל. דימוי היורה האחרון, כאמצעי לשכיחה הוא מקסים. נראה לי כולנו כבר עמדנו פעם אחרי הגשם, מסתכלים על העולם הנקי פתאום (גם אם זה רק לכמה רגעים), מקווים שלגבינו זה היה כ"כ פשוט....
תודה.
תגובות