מה שאני הכי אוהבת בציורים שלך, זה שאת עושה את זה לגמרי מהדמיון, בלי להעתיק מכלום, דבר שאצלי לא אפשרי, עד בלתי קיים..
זה ציור מדהים. ויותר אין לי מה להוסיף.
הייתי רוצה לצייר כמוך...
איזה עפרון זה?
הנוזל הכהה על הקרן הוא בעצם דיו?
והתמים האחרון בדיוק כתב את מכתב ההתפטרות שלו?
והחיוך הקל מביע רווחה?
(יותר הגיוני מההסבר שהוא התמים האחרון כי הוא בדיוק דקר את האחד לפני האחרון והחיוך מביע סיפוק ושביעות רצון, נכון?)
ציור נהדר, תודה
נ.ב.
חד קרן לא חייב להיות תמים:
תודה על התגובות...
אבל מה זאת אומרת לא נכנסים לפירוש? חשבתי שדווקא הפעם אין מה להתבלבל בכלל... חד קרן (שכן חייב להיות תמים וטהור, זה כל המשמעות המיטולוגית שלו למען ה'!!!), בהיותו יצור דימיוני, בא לסמל את התמימות הכללית של כולנו, שגם כבר הספיקה להתקלקל....
פורים שמח : )
חיים פינקסון23/5/2006 10:41:16 לרגל הזכייה באוסקר:)
לרגל הזכייה באוסקר של החזותי באתר, איחולים להמשך עבודה פוריה ויפיפיה כמו שאת יודעת לעשות. מאחר והממליץ הוא דב שגם הוא יוצר מוערך בעיני הרי שהזכייה היא כפולה:) בחרתי דווקא את הציור הזה שבעיני נחשב לאחד האיכותיים בציורייך.
[ליצירה]
כרגיל- מדהים!
טוב, אני לא אוביקטיבית בכל מה שנוגע לסוסים :)
רק למה הקרן שלו מוכתמת? ולמה היא ממש ממש שפיצית? זה קצת הורס את הפסטורליות של התמונה.
[ליצירה]
וואוו!!!!!!!!
מה שאני הכי אוהבת בציורים שלך, זה שאת עושה את זה לגמרי מהדמיון, בלי להעתיק מכלום, דבר שאצלי לא אפשרי, עד בלתי קיים..
זה ציור מדהים. ויותר אין לי מה להוסיף.
הייתי רוצה לצייר כמוך...
איזה עפרון זה?
[ליצירה]
נכון ש...
הנוזל הכהה על הקרן הוא בעצם דיו?
והתמים האחרון בדיוק כתב את מכתב ההתפטרות שלו?
והחיוך הקל מביע רווחה?
(יותר הגיוני מההסבר שהוא התמים האחרון כי הוא בדיוק דקר את האחד לפני האחרון והחיוך מביע סיפוק ושביעות רצון, נכון?)
ציור נהדר, תודה
נ.ב.
חד קרן לא חייב להיות תמים:
[ליצירה]
סיפריות...
היי שמואל, אני לא יכולה שלא להסכים עם הרעיון, כל ספר אקדמאי עולה הון ממש, אבל יש סיפריות, ומכונות צילום לרשות כולם במחירים די זולים... ואם אתה מדבר על ספרים לתיכון ומטה, אז מצטערת אבל לא חסרות חנויות שמוכרות ממש בזול ספרים משומשים, במצב מאוד טוב... אני חושבת שבאמת לא הגענו לתופעה כזו שמי שרוצה באמת, נמנע מללמוד בגלל מחירי ספרים... זה נשמע לי תירוץ די מסכן.
נראה לי זה פשוט מעצבן אותי כשמתעלמים מכל הטוב שיש בארץ, בכל התחומים, כי באמת - לא חסר.
חוצמזה - השירים שלך הם על הכיפאק, לשירי מהפכה יש קסם משלהם, ואתה שולט בסיגנון.
תודה.
מיכל.
[ליצירה]
דרך טובה להבטיח הרבה תגובות באתר הזה, זה לבקש את זה בכותרת.. : )
גם אני התפתתי... אבל לא אחזור על מה שכבר אמרו, כי אין כ"כ טעם.. אז לגבי הערות מחדשות - הקוים מאוד חלשים, זה נדפק בסריקה או שככה ציירת? כי אם ככה ציירת אז כדאי לנסות לחזק אותם, זה רק יוסיף לציור. זה קשה במיוחד בהתחלה, כי מפחדים לטעות, אז העיפרון בקושי נוגע בדף וזה חבל.
אהבתי את השיער ( אולי כי אין לי סבלנות בעצמי להשקיע בשיער ), אבל התנועה שנתת לו בצורה כ"כ יפה עומדת כנגד הפרצוף החלק מידי. גם לעור מושלם ניתן לתת גוונים ופרטים... (אבל זה יותר קשה, כמובן) לדוגמה, אם היית מוסיפה הצללה ללחיים, היה יותר קל לעשות את העף בצורה קצת יותר מציאותית..
סה"כ הציור באמת מרשים, במיוחד בשביל מתחילה (מה עשית ב21 שנים האחרונות?!?), במיוחד כי הוא מצליח להעביר רושם חזק, גם עם כל פרט בפני עצמו לא מושלם.
סחטיין!
[ליצירה]
מקסים!!!! אני מכירה כ"כ הרבה וריאציות ל"עץ הנדיב", ואף לא אחת מצליחה כמו השיר הזה! אולי אני חשודה לדבר, אחרי שרב היצירות שלי עוסקות בקשר בין האדם לעולם הצומח, אבל עדיין - ישר לאהודות!
תודה!
[ליצירה]
החברה להגנת הטבע חזרה בתשובה? : )
ממש אהבתי! (הייתי בעצמי חלק מקבוצות אנשים מוזרים שמחזירים אבנים למקומם בזוית הנכונה כדי שבית הגידול של חרקים רבים לא ייפגע...)
תודה.
[ליצירה]
Not dead yet כי למרות הנסיון לכרות לו את העץ, יש בו הרבה מעבר לדברים הצפויים והרגילים, שיביאו בסופו של דבר לצמיחה חדשה...
מקווה שזה עזר..
מיבלאש.
[ליצירה]
שם בדוי, רביעית, קלעתם בול! שם בדוי בתיאור, רביעית בגורם לציור : )
זכיתם בסוף שבוע זוגי באי שבחלון.....
תודה על כל ההארות\הערות!
נ.ב.: מסכימה עם עיניין הכתף.
[ליצירה]
צודק, צודק! אני מודה - יותר התעניינתי בלהעביר את הרעיון לדף מאשר להשקיע בפרטים (אני יכולה לספר לך על עוד כמה פשלות : )) . תודה על ההערות - כידוע לך, אני מחכה רק להן (למרות שהאגו צועק לי מהפינה שלו שזה לא נכון ).
כנפי שחר - אני רואה את העולם בהרבה צורות. לפעמים ככה. לפירוט, את מוזמנת להכנס לשאר היצירות... : )
תודה לכל המגיבים! (עומר, חבל!)
אני.
תגובות