[ליצירה]
אויש.
ציער אותי ממש, בין אם נכתב בגוף ראשון ובין אם לאו...מכירה גם מקרוב כמה כאלה (גברים ואפילו נשים למרבה הצער...) שזה המקום אליו הם בורחים...:-(
[ליצירה]
הופה..
מישהו הזכיר אהבה קינקית וזה תמיד מזניק אותי...
יפה לך.
רק אל תלך לאיבוד יותר מידי. ואם אתה כבר הולך, מוטב תלמד מהנזל וגרטל ותשליך אבנים שתדע איך לחזור...
תגובות