[ליצירה]
תחושת דז'וו
יש לי דז'וו כשאני קוראת את זה "כאילו" וקראתי את זה קודם....
דנדוש יקירה,
אם לא אמרתי זאת קודם, אהבתי את היצירה מאוד!
בט"ז תשרי הרגשתי זאת באמת משום מה....
אגב אני חושבת שכדיי שתעשי שורה רווח לפני השורה "עכשיו אני בדרך לחתונה".
:)
[ליצירה]
מכירה את התחושה שחיוך זוהר
מאיר את כל כולך?!?
בזאת חשתי כשקראתי את היצירה.
מקסים!
אכן כך-חג- כשהשמש שוקעת היא באמת מאירה במקום אחר.
ןזאת ממך למדתי.
תודה רבה! על זה שבזכותך גם אני יוצרת באתר!
[ליצירה]
לא פעם שמעתי גדולים ממני שמיעצים לי לקרוא ולחשוב על כל דבר פעמים או שלוש לפני שאני מגיעה למסקנות.
תודה!
גרמת לחיזוק דבריהם.
בקריאה ראשונה,תהיתי למי מופנה השיר,
רק בפעם השניה הבנתי...
רעיון מקסים והביצוע יותר!
גם אני מצטרפת לבקשתך מהקב"ה,
לצערי גם בזה יש לי עוד מה לתקן.
[ליצירה]
:)
משאיר שובל ארוך של קסם!
אהבתי!
והזדהתי מאוד!
חוץ מהשורות
" בלי אלוהים ונערה"- .
אתה יכול לכתוב ולהרגיש כל מה שתרצה אך זה נראה לי די שורה שיטחית.
סליחה, אך הרגשתי צורך לומר.
יש לי יומולדת אז אני מברכת אותך שתזכה ותפילותייך יענו במהרה.אמן.
תגובות