[ליצירה]
איש יקר, זה נשמע כאילו יש סתירה.
ספתה אוספת איתנו בולים, גולות, מספרת על עצמה ועוד איך, איך היה בקיבוץ, וכו' וכו'...וגם עושה חסדים.
למה החלוקה הזו של פעם והיום? אני בטוחה שאתה משלב בין הדברים, לא יתכן שלא, מי שאוסף טרמפיסטים יודע לשלב הילוכים.
תסביר לי איפה שטעיתי?
שמחה לבקר:)
לילה שלֵו
כּנרת
[ליצירה]
לא התכוונתי
רציתי להעלות על הכתב את השיר הזה שהוא רעיון בוסרי
שעדיין לא הבשיל.
כתבתי בעמוד שלי ולא ורציתי שיעלה לאתר לצפייה.
לצערי לא הצלחתי ולכן אני ממש לא שלם עם השיר.
לכנרת, ניסיתי לתאר תהליך והתפתחות ולכן הדיכוטומיה ברור שבמציאות זה לא כך.
שמח על תגובותייך החכמות והמרעננות
וגם על התגובות האחרות
חג פסח שמח וכשר
[ליצירה]
שמעון ברשותך נגעתי טיפה
ילדייך עזבוך
הלכו לרעות בשדות זרים
לחפש להם זהות
שאולה, קנויה, בדויה
שייכות לקבוצה נבחרת
כת, דת, אחרת
מיוחדת.
ואחרי הכל
יחזרו אלייך
עם תשובה.
יפה הסמנטיקה של יחזרו אלייך עם תשובה.
תמי.
[ליצירה]
2 זה תמיד ב...
לא טוב היות האדם לבדו......בטח אם יפגוש אריה רעב.
כדאי לחלום ולהילחם כתף אל כתף ורצוי בתוך פוך.
ראי שירה של נילי שטיינברג באתר.
שיר תמציתי וחזק-אהבתי!
[ליצירה]
לכוכב המאיר
אהבתי מאד את תגובתך.
האמת היא שכולנו שליחים לעשיית מצוות וחסד בעולם הזה, ולכל אחד מאיתנו תפקיד, כאשר אנו מגלים את יעודנו אזי יש לחיינו משמעות ולנו מקום.
תודה.
[ליצירה]
אחד(במאי)אלוקינו
כל הכבוד על חוסר הבושה לחדש שירים ישנים(לנין מתהפך בקיברו משמחה).
יכול להיות שזקני השומר הצעיר יאמצו את שיר הלכת
העליז בקמפיין שיעשו להקמת קיבוץ חדש בערבות סיביר.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets