וואו, את ממש טובה בזה!!
מה שאני אוהבת בתמונות שלך זה שלחתולים אצלך באמת יש הבעה, ממש! ואת תופסת אותה בצורה מדהימה וקולעת עם כותרת מצוינת.
החתול הזה ממש נראה מאופר, מרוב הבעה.
[ידידיה, איך אני?...]
ממש מחמאות של בנות-באהבה לכל המגיבות.
האמת, רק לאחרונה התוודעתי לכשרון שלך ואני חייבת לציין שמתמונה לתמונה אני יותר נפעמת.
ללא ספק יש לך את זה!
תודה לך.
[ליצירה]
וואו, את ממש טובה בזה!!
מה שאני אוהבת בתמונות שלך זה שלחתולים אצלך באמת יש הבעה, ממש! ואת תופסת אותה בצורה מדהימה וקולעת עם כותרת מצוינת.
החתול הזה ממש נראה מאופר, מרוב הבעה.
[ידידיה, איך אני?...]
[ליצירה]
ממש מחמאות של בנות-באהבה לכל המגיבות.
האמת, רק לאחרונה התוודעתי לכשרון שלך ואני חייבת לציין שמתמונה לתמונה אני יותר נפעמת.
ללא ספק יש לך את זה!
תודה לך.
[ליצירה]
הביקורת נוקבת מדי לטעמי..
כדתיה ייצוגית מעולם לא דחיתי על הסף שואלי שאלות-פילוסופית-סתם-לעצבן, מעולם לא אמרתי למישהו שלא מן הציבור שלי כי "לא תוכל להבין", (אמת- אם לא נותנים ממנה במינון הנכון,יכולה להיות קטלנית ולהשיג תוצאה הפוכה), ומעולם לא מדדתי בגד מוזר עם חוטים מוזרים (טוב, זה כבר ויכוח אחר לגמרי...).
הציבור שלנו פיתח אהבה גובלת באובססיביות להלקאה עצמית. אולי הגיע הזמן לחשוב ולשקול האם זה באמת חיובי ומפתח,או להיפך.
[ליצירה]
.
בעקבות מסרים אישיים שקיבלתי.. רק רציתי להצהיר שזוהי תמונה מקורית ולא ערוכה במחשב. היא צולמה ממרפסת בקומה העשירית של בניין המשקיף לשדות פתוחים (תמונה מדהימה לכשעצמה).
העולם שלנו מלא במראות בלתי נתפסים..
[ליצירה]
לכמה שניות התרשמתי באמת. אשכנזי ייצוגי המעז להפנות עורף להתנשאות המיותרת והבלתי מוצדקת בעליל של כל אותם "אליטות לכאורה".
חשבתי שבאת לדבר בשמם של אהבת אחים, קבלת השונה ממני ואולי החשוב ביותר- הכרה בעובדה שאת כולנו ברא אלוקים. לכולנו, על מנהגינו וקולולינו, חלק שווה בקידום העולם והגאולה.
ואז בא התיקון.
ושוב התברר שבכל מקום בו עלינו להשפיל מבט, להכות על חטא ולנסות לתקן- אנחנו בוחרים להאשים את האחר.
צודק, זה באמת יותר קל.
תגובות