[ליצירה]
הרגעת אותי
אז אלה ילדים יאפים בני עשר שמבחירה חופשית החליטו להיות נונקונפורמיסטים וגם לעשות כמה גו'בות לדמי כיס, אולי כדי לקנות משחקי מחשב למתקדמים או שכבר עכשיו הם חוסכים לטיול למזרח(הקרוב? התיכון? הרחוק?).
הדבר היחיד שעדיין מטריד אותי ואולי צריך להטריד אותך יואכש(לא ברור וגם ממזר) זה למה לעזאזל בני העשירים הללו בחרו לעמוד בצומת סואן בשעות הלימודים? ודווקא ביום גשם סוער?.
איפה ההורים המורים ורשויות החוק ? זו שאלה שפחות מטרידה כניראה אנשים נאורים-זבש"ם ,נשמעת המילה הקשה ביותר!
[ליצירה]
לכוכב המאיר
אהבתי מאד את תגובתך.
האמת היא שכולנו שליחים לעשיית מצוות וחסד בעולם הזה, ולכל אחד מאיתנו תפקיד, כאשר אנו מגלים את יעודנו אזי יש לחיינו משמעות ולנו מקום.
תודה.
תגובות