באמת רעיון טוב.
אהבתי את העומק, הפרופורציות הטובות. חוץ מזה שהוא נראה קצת כאילו הוא יצא הרגע מספר של פו הדוב, אבל זה לא ממש חשוב, בעצם. תפס לי את העין הגזע הכרות הכי קרוב, טוב+. אחלה שימוש במרחב. היד הרחוקה נראית שטוחה לגמרי בתוך ציור עם כמה מימדים... חבל קצת.
חוץ מזה ששוב אני מעריץ את היכולת שלך לסיים ציורים כאלה, תודה.
העץ לא ננעץ בלב, נכון?
הוא צומח מהלב.
זה המצפון, האדם עוד אוחז בגרזן, אבל לא נותן לעצמו לשכוח את העצים.
עד שלבו נשבר ומצמיח עץ חדש, והאדם לא יודע מאיפה זה בא.
הרעיון תפס אותי חזק. תודה.
[ליצירה]
באמת רעיון טוב.
אהבתי את העומק, הפרופורציות הטובות. חוץ מזה שהוא נראה קצת כאילו הוא יצא הרגע מספר של פו הדוב, אבל זה לא ממש חשוב, בעצם. תפס לי את העין הגזע הכרות הכי קרוב, טוב+. אחלה שימוש במרחב. היד הרחוקה נראית שטוחה לגמרי בתוך ציור עם כמה מימדים... חבל קצת.
חוץ מזה ששוב אני מעריץ את היכולת שלך לסיים ציורים כאלה, תודה.
[ליצירה]
כאב לב
העץ לא ננעץ בלב, נכון?
הוא צומח מהלב.
זה המצפון, האדם עוד אוחז בגרזן, אבל לא נותן לעצמו לשכוח את העצים.
עד שלבו נשבר ומצמיח עץ חדש, והאדם לא יודע מאיפה זה בא.
הרעיון תפס אותי חזק. תודה.
[ליצירה]
לביא, זה מהמם! מסכימה עם השאר לגבי המצח והעיניים השקועות (זיהיתי עפ"י השפתיים : )), אבל כל השאר - פשוט מקצועי. במיוחד אהבתי דווקא את השיער - שבד"כ לא משקיעים בו יותר מידי, אבל כאן, סחטיין!!!
נ.ב.: מה יש לכם במשפחה עם אנג'לינה? יש יפות יותר!
[ליצירה]
*איך הוא ידע?! מאזינים לנו!!!*
#יש כמה מסריחים משתפ"ים מוכנים להכל תמורת איזה הרד דיסק נוסף עם 100 ג'יגה זיכרון...#
*כבר אי אפשר לסמוך יותר על המחשבים החדשים האלה!*
#זה הדור החדש המתחלף כל כמה חודשים - בקושי יודעים להכין איזה 01110100010 כמו שצריך#
*0000000000001000000000!!!*
#אל תיתן להם להשפיע עליך עד כדי כך, אני כבר יצרתי קשר עם קבוצת האקרים בסין, מי אמר שלצד שלהם אין משתפ"ים גם? תאמין לי, זה יגרום לבאג 2000 להיראות באג 0.0002....#
*מה?!*
#בוא נגיד שאינטל, ווינדוס, אמריקאן אקספרס, הבית הלבן, רוסיה, והעולם הערבי עומדים למצוא אויב משותף... הא הא האה!#
*ישראל?*
#לא! יא חתיכת 0010011!! אני מדבר על מלחמת העולם השלישית כאן!#
*ואין שום סיכוי שיפוצצו אותנו במקרה?*
#מי אתה חושב באמת מכוון את הטילים?#
*מי שרצח את קנדי?*
#איך הגעת לסי איי אי? תגיד מה עובר עליך? מתי עשו לך defrag בפעם האחרונה?#
*עזוב אותי, אין לי חורים..*
#פחדן!#
*פחדן הסופטוואר שלך! נמאס לי מההתנסות הזאת!*
#אל תערב את הסופטוואר! עכבר!#
*נמוך... מאוד נמוך... אותך לonline support 24 hrs , תזהר ממני.*
#מה קרה נהיית משת"פ? זהו זה, הכל נגמר בין הבלו טוס שלנו, אתה יכול לחפש לך חבר לרשת אחר!#
*מעולה! וקח את כל הקבצים שלך בחזרה! לך להאקרים הסינים שלך. ואתה יכול לשכוח ממני בהפסקת חשמל הבאה, אין יותר באק אפס בשבילך!*
File Received
Open
#הא! כאילו שהוירוסים המלוכלכים שלך ישפיעו עעעללליי$^%$^&^*י-----....#
*זה היה סוס טרויאני, צוחק מי מוריד אפדייטס אחרון..*
תגובות