[ליצירה]
זה כאילו, וסליחה על החוצפה, קצת מאבד מהפואנטה של המקום, כי אמנם זה הכל במשפט אחד, אבל כמדומני שהרעיון הוא לחבר את הדברים הללו בעצמנו, ולא להעתיק לכאן מכתבי שרשרת מהאינטרנט.
או שאני טועה..?
[ליצירה]
לדעתי זה גדול!
זה חזק!
וצר לי לאכזב את רבין.. אבל אני גם בעד "פושעי אוסלו לדין"....... זה מעיין המשפט שבא אחרי המשפט הזה לדעתי.
גם אני מת חבר. פושעי אוסלו לדין..... .
הכל מסתובב על אותו הציר..... .
[ליצירה]
המשפט מתוסבך מידי או.....?
(אני יכולה להסביר אם צריך....פשוט תחשבו קצת ותבינו את הכוונה....אני אתן לכם רמז לחכם שהתשתמש באמביציה שלו ואולי זה יעזור לכם להבין- שי גבסו).
:) יומשמח!
[ליצירה]
דווקא לי היה נראה כאילו הקוף שבכלוב הוא המיוחד מכולם... את השורה האחרונה הבנתי-כולם קופים (שיכלית) והוא המלך של מה?
שיר נחמד, רק תתני עוד כמה רמזים על כוונת המטבעות לדעתי.
:)
[ליצירה]
[ליצירה]
לנוסח היידישי הזה... בעתיד הנוסח שלנו יהיה נחשב "עתיק" וזה יהיה גם מצחיק.... שהנכדים שלנו יצחקו עלינו... :)
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
שיר-חידה אדיר ומצחיק!
ראשית כל-זה אדיר!
שנית כל- הכוונה למקק .... אני מקווה שאני צודקת.... כי לא לקח לי בקושי זמן להבין.... ויותר נכון- לא הבנתי ממש מה הבעיה.
זה ממש שיר-חידה חמוד!!!
יופי טופי של נונסס מקקון!..... ורק שתדעו- הדברים הכי טובים באים בחבילות קטנות...תתפלאו... מדובר גם בג'וקים ;)
ושלישית כל- לכל מי שבא להעיר/ להאיר לי שלא אומרים- ראשית,שנית וכו' כל....אז אני יודעת שלא אומרים ככה...אבל אני אוהבת את זה :)
[ליצירה]
טוב... אני רואה כי אין איש שמבין את השיר כמוני, ואולי טעיתי באמת. רק רצוני להבהיר שאין בכוונתי לעודד שנאת ישראל, ומי שמכיר אותי יודע שאני שונאת שיש כאלו שאוהבים יותר את אויבי ישראל מאשר את הישראלים עצמם.
לדעתי, בלי ההקדמה שזה לזכרו של עראפת ימח שמו וזכרו) זה כן מתאים למה שאני הבנתי, שאין כאן עניין של שלום... אלא פשוט תאור לכך שהערבים, ילחמו על עצמאותם.