אביב היקר שלום לך!
הזר שימש כזר כלה, הזוג לאחר החתונה יורד קרוב אל החוף בלילה ועל צוק מניח את הווזה עם הזר והכוסיות המלאות ביין ועושה שם אהבה לראשונה ותאמין לי הייתי שם! הרקע הוא שמיים הצוק מסתיר להם את הים אך הם שומעים את המייתו...
חיים
אחרון הרומנטיקאים....
צבעי הפרחים וזוג הכוסות מותאמים יפה! האדום בתוך עלי הכותרת... מי אמר שאי אפשר להשתכר מריחות?
אם נצייר מספיק מצבים אידילים ו"נשחרר" אותם לרשת, נראה לך זה ישפיע? : )
אהבתי
[ליצירה]
אביב היקר שלום לך!
הזר שימש כזר כלה, הזוג לאחר החתונה יורד קרוב אל החוף בלילה ועל צוק מניח את הווזה עם הזר והכוסיות המלאות ביין ועושה שם אהבה לראשונה ותאמין לי הייתי שם! הרקע הוא שמיים הצוק מסתיר להם את הים אך הם שומעים את המייתו...
חיים
[ליצירה]
אחרון הרומנטיקאים....
צבעי הפרחים וזוג הכוסות מותאמים יפה! האדום בתוך עלי הכותרת... מי אמר שאי אפשר להשתכר מריחות?
אם נצייר מספיק מצבים אידילים ו"נשחרר" אותם לרשת, נראה לך זה ישפיע? : )
אהבתי
[ליצירה]
החלטת לשנות מעט סיגנון ובכל זאת מאד מוצלך.
מילים פשוטות מדברות אל כל אחד ושירה יפה מאד
מה אומר? כרגיל כי זה אתה ולא מישהו אחר...
נהנתי מאד, תודה:
חיים
[ליצירה]
דרינה ואלעד תודה על תגובותיכן אולם נראה
שלא בדיוק נקלט המסר של השיר לכן הרי הוא לפניכם:
אין אנו פוטרים את בעיותינו אף פעם כי תמיד ישנן חדשות אולם במותינו כאשר נעבור בדלת האחרונה
כאל תוך הזריחה יהיה זה בלעדיהן!!!
תודה:
חיים
[ליצירה]
תמיד תביט מטה ואז תראה שישנם כאלה שבשמחה
יתחלפו איתך, בין עבודתם ומשרדך האפור.
כי מה שיש להם הוא כבר שחור!
נהנתי מהמונולוג שלך למרות הסיום.
תודה:
חיים
[ליצירה]
עולם ומלואו בתוך בועת אוויר!
כך אראה את יצירתך ואכן נפלאה היא, כי יוםיה בכך שכל אחד יכל לראות בה ככל העולה לרוחו.
תודה על תפישת שניה לנצח.
חיים
[ליצירה]
חזק עד להחריד!
אהבתי ? לא!
הזדעזעתי!
לכן השיר גדול,
תודה על מילים ספורות ועל הכל.
זבליטובסקה גורה שבפולין...
חיים
[ליצירה]
[ליצירה]
חיים תודה לך על תגובתך!
לקרוא לזה תמונה נו ניחא!
זהו רישום קליל ומהיר בצבעי פסטל שנהרס על ידי הפלש בשעת הצילום באיזור השער.
אבל כמו שאומרים שיהיה !
כדי להנות מעט מבכיו של אחר חהחהחהההה
תגובות