אביב היקר שלום לך!
הזר שימש כזר כלה, הזוג לאחר החתונה יורד קרוב אל החוף בלילה ועל צוק מניח את הווזה עם הזר והכוסיות המלאות ביין ועושה שם אהבה לראשונה ותאמין לי הייתי שם! הרקע הוא שמיים הצוק מסתיר להם את הים אך הם שומעים את המייתו...
חיים
אחרון הרומנטיקאים....
צבעי הפרחים וזוג הכוסות מותאמים יפה! האדום בתוך עלי הכותרת... מי אמר שאי אפשר להשתכר מריחות?
אם נצייר מספיק מצבים אידילים ו"נשחרר" אותם לרשת, נראה לך זה ישפיע? : )
אהבתי
[ליצירה]
אביב היקר שלום לך!
הזר שימש כזר כלה, הזוג לאחר החתונה יורד קרוב אל החוף בלילה ועל צוק מניח את הווזה עם הזר והכוסיות המלאות ביין ועושה שם אהבה לראשונה ותאמין לי הייתי שם! הרקע הוא שמיים הצוק מסתיר להם את הים אך הם שומעים את המייתו...
חיים
[ליצירה]
אחרון הרומנטיקאים....
צבעי הפרחים וזוג הכוסות מותאמים יפה! האדום בתוך עלי הכותרת... מי אמר שאי אפשר להשתכר מריחות?
אם נצייר מספיק מצבים אידילים ו"נשחרר" אותם לרשת, נראה לך זה ישפיע? : )
אהבתי
[ליצירה]
אני פשוט לא מבין מה קורה פה,
האם כולכם מדברים כאן על השמאל?
הן הוא נותר רק בקובה, קוראה וטיפה בסין כאן יש לנו רק דמוקרטים.
כולם, כוווולםםםם דמוקרטים.
ולשירך: הוא טוב אבל שאלוהים רק לא יפגיש בינינו.
תודה כי רק צחקתי:
חיים
[ליצירה]
תודה לכל המגיבים כאחד!
לשם בדוי: אכן צדקת זהו מגדל מים השחור הזה על שתי רגליו.
ולנשמת כל חי: יש צדק באשר להערה לגבי ההסבר
בתוך היצירה, אבל לא מעטות היצירות שנמחקו לי
כתוצאה מכך ונאלצתי להעלותן מחדש על כן אני נמנע מלעשות כן. כל הציורים שלי הם ממש גבוליים במשקל
ומספר מילים בנוסף כנראה גורמות למחיקת היצירה מהאתר.
ושוב תודה לכולם:
חיים
[ליצירה]
רחל היקרה מתנצל על הטעות וניתן בקלות להגיע
לידי כך בגין שיטת השימוש בצבע המדולל כל כך,
אשר מטעה את עין הצופה במיוחד כאשר רואים את
הצילום. זה מאד מוצלח ומכניס לאווירה מיוחדת
כאל שלווה מיסתורית בנוסף כאשר השתממשת בציור
בצל דו כיווני.
אהבתי ונהנתי מאד מהציור.
תודה לך שוב:
חיים
נ.ב.
ברוכה הבאה לאתרינו ומי יתן ותפיקי כאן את מלוא ההנאה.
[ליצירה]
צריך להבין שבכל עם ישנם אנשים שונים זה מזה,
ודעותיהן מנוגדות מהכלל המוביל ועל כך הם סובים
פיזית והן נפשית.
אביב לשכוח לא, לסלוח לא, אך את אילה אשר היו מצד השני של המיתרס יש לקבלם בזרועות וחום
רב ככל שתאפשר הנפש!
תודה על ששיתפת אותנו במכתב האישי כל כך.
כן ירבו כמו קריסטיאן שלך.
תודה: חיים
תגובות