עומר היקר!
אהבתי את תגובתך יש בה כנות מתחושותיך וגם זו תגובה אותה השיגה היצירה משמע שיש בה משהו.
אגב היש לך כבשה יותר יפה? למה שלא תעלה אותה!
חיים
ותודה לכל המגיבים לטוב ולרע.
ציידת, לא יכולתי שלא להגיב להערתך - העולם והבריאות ניתנו לאדם לשימושו, תפתחי את הספר... כמובן שהשימוש צריך להיות מתחשב, חכם, לא מזיק, והייתי אפילו אומרת "אוהב", אבל בטח שלא באנו לעולם הזה לשמור ולשמר את כל הסובב אותנו כבמוזאון- מנקים את האבק שמעל הזכוכיות... והיש שימוש יותר עילאי לחומר חי מאשר להיות חלק ביצירת אומנות?! אז ל-מה כן מוצדק להשתמש בחומרים לדעתך?
אגב, חיים, הברק זה שמן זית או סתם פוליש?
אחלה כבשה. מה הגודל?
כבשה מעניינת.
לגבי העץ, בכלל לא בטוח שהוא כרת בשביל זה עץ - אפשר ללכת למטע זיתים בתקופת הגיזום ולאסוף את מה שהם מורידים.
זה בכוונה שהבסיס נראה כמו רגל של כבשה?
תודה לכולם על תגובותיהם!
העץ באמת לא נכרת על ידי אין לי קשר לרצח זה.
הוא ניתן לי עם רכישת הבית במתנה על ידי ראש כפר
אחד ואמר לי שהעץ מת ואני כבר אדע מה לעשות בו.
הנצחתי את העץ בשתיקת הכבשים של כל העצים
הנכרתים.
אין לי מושג למה אני צריך להצטדק במקום לשמוע חוות
דעת עיניניות.
את אהבתי לטבע אין רואים בשירי?
חיים
[ליצירה]
עומר היקר!
אהבתי את תגובתך יש בה כנות מתחושותיך וגם זו תגובה אותה השיגה היצירה משמע שיש בה משהו.
אגב היש לך כבשה יותר יפה? למה שלא תעלה אותה!
חיים
ותודה לכל המגיבים לטוב ולרע.
[ליצירה]
מַההההההה
ציידת, לא יכולתי שלא להגיב להערתך - העולם והבריאות ניתנו לאדם לשימושו, תפתחי את הספר... כמובן שהשימוש צריך להיות מתחשב, חכם, לא מזיק, והייתי אפילו אומרת "אוהב", אבל בטח שלא באנו לעולם הזה לשמור ולשמר את כל הסובב אותנו כבמוזאון- מנקים את האבק שמעל הזכוכיות... והיש שימוש יותר עילאי לחומר חי מאשר להיות חלק ביצירת אומנות?! אז ל-מה כן מוצדק להשתמש בחומרים לדעתך?
אגב, חיים, הברק זה שמן זית או סתם פוליש?
אחלה כבשה. מה הגודל?
[ליצירה]
חיים היקר, ליאורה האדירה ודבלה אשר מעטים כמוהו!
תודה לכם מכל הלב על שהייתם איתי לאורך כל הדרך.
חיממתם את לבי בתגובותיכם הנעימות כה לאוזן,
מאחר וזמני מוגבל מכמה וכמה בחינות שאותן לא אפרט. על כן נאלץ אני עד כדי עזיבת האתר לשמחת מישהו כאן, אשר יותר מנזק אינו מוסיף!
ודי לחכימא ברמיזא.
היו שלום כי הייתי בינכם - ורק טוב כאן לכולכם!
חיים נוי
[ליצירה]
אין אדם אשר לא נתפש בתחושת הבדידות,
רק אל תתחיל להנות ממנה כי בסוף הן משתגעים.
לעניין השיר: כתוב יפה מאד ועם סיום מצויין.
ממש נהנתי תודה לך: חיים
[ליצירה]
שיר מקסים!
את רואה בעיניו את אהבתו אליך את הכבוד אשר ייתן לך על אשר הינך ומכך תראי שאת גדולה ממה שחשבת...הו כמה נפלא שירך זה.
עם כל אשר סביב השיר עושה אותו לשיר אהבה בהמשכים.
תודה:
אהבתי ונהנתי חיים
[ליצירה]
לא מקדימה ולא מאחור.
יונת דואר מצויה בארצינו.
צילום נפלא וכך היא נראית הרקע נהדר ונוצר כתוצאה
של זום מקרוב מאדאל האוביקט שהוא היונה.
תוצאה מרשימה הנותנת למביט בה תחושה של חיות!
עם עוצמה משלה.
הנאתי גדולה ועל כך תודתי:
חיים
[ליצירה]
גליה חמודונת אין לי מושג מספיק על מנת להבין
באם זה שיר, אף כי נראה לי שכן.
לגבי התוכן מסכים עם כל מילה.
זה טוב כתוב יפה ועונה למשאלות לבי.
כולי הזדהות איתך.
תודה על יצירה נפלאה בעיני:
חיים
[ליצירה]
ראיתי את הציור הזה אצלך ומעט מוקטן מהגודל שבאתר וזה מתוך הסתכלות באלבום שלך.
מה אומר לך בנוסף לאשר כבר אמרתי דאז?
את גדולה ואת זה לא ניתן לקחת ממך! הן בציור והן
בכתיבה.
תודה לך על יצירה נפלאה זו שהינה סופר ראליסטית,
עם ביצוע מושלם.
חיים
תגובות