[ליצירה]
השיר הזה... יפה!
* החרוזים קשורים עד הפתעה, ולכן אינם מפריעים כ"כ. אני מעדיף להיפרד מחרוזים, אך כל עוד אתה מצליח לשלוט בהם כ"כ טוב, זה נתון לבחירתך.
* הסיום, שמודגש ע"י חרוזים (ואלה בעיקר עושים את העבודה), טוב מאין כמוהו. יש כאן יצירת מופת.
* התוכן קצת הפתיע. נראה כמשהו הקשור לתשובה, אך קצת מעל בתיאורים הרחבים. אני מעריך שמה נתן בי רושם זה הם הדיבורים על תפילה, מילים, וחציית הגבולות. היה קצת מסורבל להבין את המסר ואת כוונת התוכן, בגלל הקיצור, אבל זה יפה כך.
נהדר...
תודה!
[ליצירה]
קצת מעורבל ומעורפל, אך נראה לי שהצלחתי להבין את השיר. רעיון יפה!
למה כולם משתמשים בשורות סוגריים באמצע השיר? אף פעם לא הבנתי את זה...
[ליצירה]
[ליצירה]
מעולה.
* החריזה שלך נשלטת. את מצליחה להכניס אותה לתבנית שקבעת בלי לסטות מכוונתך המקורית. נהדר!
* הדינמיות לוקחת אותך למקום אחר, סוער ומקושט ברגש. הכתיבה שלך פשוט זורמת, כמו התוכן. נפלא!
* הביטויים מקסימים. לרקוד משהו. לרקוד דממה. אההה! אהבתי עד מאד.
* סיום המשכי והולם (דו משמעי...)
* ציורי מאד ויחד עם זאת מובן. הרגש כאן שולט בצורה מדהימה... עבודה טובה!
תודה!
[ליצירה]
נהדר!
יש זרימה כמעט מלאה, והכתיבה משלימה הכל. יפה!
הסיום קצת דורש המשך...
והרעיון לא מודגש מספיק - הוא מעורפל. עוד השפעה של התמקדות יתר בחריזה. הרפה ממנה.
הצלחתי לצייר במוחי את שירתך - משמע התיאורים היו מספקים דיים גם ללא הרעיון. עבודה טובה.
מה שרגש האהבה יכול לעשות...
תודה!
[ליצירה]
אהבתי!
* כתיבה מעולה. שפה נדירה.
* הזרימה שלך יוצאת מן הכלל. נובעת מן הסתם מחוסר החריזה המגבילה והסידור המיוחד. יפה!
* פשוט להבנה וברור. נראה שאתה שולט במחשבתך אף כשיש תוהו... מעולה.
* סיום מפתיע. העצירה הפתאומית עושה את הסוף שלך. חשיבה טובה...
תודה!
תגובות