[ליצירה]
נכון ואמיתי... כתיבה עוצמתית וכנה.
הפתיחה שלך דמתה מאוד לפתיחתי ב"גאות החלומות".
מוזר. ועוד ששהרבה מהיצירות בעמוד הראשי נכתבו על חלומות...
מעשה אלוקים.
תודה לך!
[ליצירה]
המממ... יפה!
אני אוהב את "כתמי האש" האלה על הגלימות, ובכלל, את הצורות האלה.
משום מה העיניים שלה נראו לי קצת יותר מדי עגלגלות. אולי צריך להקטין אישונים?
את מציירת נפלא.
תודה!
תגובות