ובעצם, זה אכן המוות של החלום. משום מה זה מקשר את זה גם למוות של הילד. אבל לא- הילד לא מת. ובקישור לאחור- גם החלום לא מת. וזאת הפואנטה. כן. הבנתי.
אין מוות. רק לכאורה.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
מ ד ה י ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מוקסמת מסגנון הכתיבה!
זוכרת שאמרתי לך שאני פחות אוהבת מילים פשוטות.
אני לא מבינה מה חשבתי לעצמי כשאמרתי את זה?!?
את עושה את זה בצורה מעלפת!
סליחה.
איזה תום לב, לחשוב על יצירה כזו...
כל כך אמיתי.......... שאפשר לבכות.
עוטף בתוכו תחושת מוות. (משום מה)
וואוו...
זה אחד הדברים היפים בילדים, התום הזה... ואי היכולת לנטוש את החלום, גם אחרי שהוא אבוד, עדיין לבכותו...
כשאנחנו מתבגרים אנחנו גם למדים להשלים עם המציאות.
[ליצירה]
באמת מעלה תחושה של מוות....
ובעצם, זה אכן המוות של החלום. משום מה זה מקשר את זה גם למוות של הילד. אבל לא- הילד לא מת. ובקישור לאחור- גם החלום לא מת. וזאת הפואנטה. כן. הבנתי.
אין מוות. רק לכאורה.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
מ ד ה י ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מוקסמת מסגנון הכתיבה!
זוכרת שאמרתי לך שאני פחות אוהבת מילים פשוטות.
אני לא מבינה מה חשבתי לעצמי כשאמרתי את זה?!?
את עושה את זה בצורה מעלפת!
סליחה.
איזה תום לב, לחשוב על יצירה כזו...
כל כך אמיתי.......... שאפשר לבכות.
עוטף בתוכו תחושת מוות. (משום מה)
[ליצירה]
וואוו...
זה אחד הדברים היפים בילדים, התום הזה... ואי היכולת לנטוש את החלום, גם אחרי שהוא אבוד, עדיין לבכותו...
כשאנחנו מתבגרים אנחנו גם למדים להשלים עם המציאות.
[ליצירה]
דווקא בעיני השיר יפה, אבל רק ברעיון,
כי בדרך כלל מאוד פשוט להסיט את ההמון,
ואיך זה שתמיד בעומד בראש שלטון
מישהו אינלקטואל, אשר בכיסו גם הון?
הלוואי וזה היה פשוט כל כך. אבל מבחינה פשוטה של המציאות, כנראה שזה לא.
[ליצירה]
עוף!! העולם של האדם הוא מה שהוא בעצמו קולט מן העולם שסביבו.אולי יש בקצה השני של היקום ישות שקוראים לה בצ'קצ'ה, אבל היא לא חלק מהעולם שלי. כאשר האדם רוצח את עצמו, הוא לוקח חלק גדול מאוד מכל מה ומי שקשורים אליו, מכל העולם שלו, מכל מה שהשתקף מהעולם הגדול, לתוך עולמו שלו...
ב. אני חולקת עליך! יהודי כופר מוסיף כח לעמ"י? ואני דווקא חשבתי ההפך... (!!!)
ולשאלתך יהודית - לא, דנדוש זה לא עיוות של דנה אלא קיצור של דניאל...
בקשר ל-א' שלך: האם למצוות אין קיום לאחר שהאדם מת? ואני חשבתי שמה שהאדם משאיר בעולם זה המעשים שלו.... זה לא משנה אם הוא מת! הפנקס פתוח והיד רושמת - ז"א: המעשים הטובים והמצוות לא(!) נעלמים לאחר מותו!
את ב' שלך אני אוהבת...
דניאל
[ליצירה]
לגלעדי דעה,
אדם קיבל את חוה
כי ידע שהיא תצליח להאיר גם אותו וגם אותה.
בדיוק כמו שאדם שיאיר לחבר
גם יפיץ את האור וגם לא יהיה חסר!
ולפחות זו דעתי.
דנדוש.
[ליצירה]
אני בדרך כלל לא שורדת שירים ארוכים כל כך, זה מטריח אותי. (רק באינטרנט!! המילה הכתובה באמת זה כבר משהו אחר!)
והנה, גם הגעתי וגם יש סיכוי שאני ארצה לקרוא עוד דברים שלך... הרי לך מחמאה!
ממש אהבתי את הרעיון, שלכל אחד החוויה אינדיוידואלית, אפילו אם השתמש בחומרים שכולם משתמשים.
חוצמזה, עברית יפה, תמיד מוסיפה!
רואים שהיית ביניש, לפי הביטויים...
[ליצירה]
נו באמת, תעשי לי טובה!!
ממש נשמות נהורות שירדו לעולם ואיבדו את דרכם!
אולי צריך גם לרחם עליהם? על זה שהם איבדו את הדרך? שבגלל שהם לא מבינים את מהות החיים העמוקה הם בטעות רוצחים אותנו???
מזל שיש ילדות קטנות ומחייכות, שמביאות לעולם את הגאולה!
במילים אחרות?פשששש, איזה כיף שיש לנו אנשים טובים, רק צריך להראות להם ת'אור, וישר יחזרו לעבוד את השם.
[ליצירה]
מה שממש אהבתי ביצירה הזאת זה את הציבעוניות שלה! היא ממש ציורית ואני ממש יכולה לדמיין ולראות לנגד עיניי את כל סוגי הפרחים...
הציבעוניות שזורה גם בין השורות, בתוך מה שלא כתוב: אני מדמיינת כבר איך נראית החנות שלה, ומה היא לובשת... ממש כמו בחלומות שלי. אוהבת מאוד.
[ליצירה]
חבר'ה - לשניכם... יש לי מה לענות אבל אני חייבת לזוז, אני אכנס ב"שעות הקטנות של הלילה"...
הערה אחת לעוף (קטנה קטנה), אתה יודע שנחון..., נכון?(ז"א, זה היה בכוונה, נחון?)
תגובות