[ליצירה]
התחשק לי להעיר הערות קטנוניות על סימני פיסוק ושות' שאו חסרים או לא נמצאים במקום, אבל אפילו ככה זה נפלא - - - התיאורים, ההקשרים, הרעיון, הכל. אני אוהבת איך שאתה משתמש במילים. ואהבתי את השם :)
[ליצירה]
פשוט יפה.
דימויים נפלאים, כואבים ומצמררים. אה, כן. וגם מוכרים פתאום, מתוך שקראת בשמם.
stark - הפשוט החד, חלק וכואב. לא פלא שרק חשבון יכול להיות פשוט. הרגש הוא תמיד מורכב להפליא.
בנימין.
[ליצירה]
אה... איזה ילד רך בשנים..
אבל זה ציור נחמד.. יש לך נטייה לצייר דברים מפחידים
אני בטוחה שאני לא יחדש לך בזה כלום- ובכל זאת אני אומרת לך את זה: אתה מוכשששששששר!
[ליצירה]
יפה נורא כמו תמיד אבל בעיקר מאוד מטריד. כמו יתוש שמעקצץ לך בתוך החזה, תחושת קלסטראופוביה שאולי באה מחוסר האונים לברוח מעצמך. ועדיין, כתיבה כל כך מדויקת שזה כואב.
[ליצירה]
תודה לכולם.
לנצרות אין מונופול על הסבל האנושי, וגם נדמה לי שהמשל לא לגמרי הובן. קונוטציות הן עניין אישי ולי אישית נראה שהקטע מזכיר הרבה יותר את משל הלב באיברים או את משל המושל ברוחו של ריה"ל בכוזרי מאשר את סיפור המשיח הנוצרי להבדיל.
ועוד מילה על המגמה לחפש את המוטיב הנוצרי הסמוי היכן שאפשר: גם שעון מקולקל מראה את השעה הנכונה לפחות פעמיים ביום..
[ליצירה]
מרגש
וזה יפה מאוד, אם כי באהבתי להערות קטנוניות אבקש להתעקש על האמת של המדרש המוזכר. איש ואשה, זכו (אולי מלשון נזדככו, כך שמעתי פעם) שכינה ביניהם (שכן הם כוללים את שם השם בקרבם באותיות י + ה), לא זכו (ושוב, במובן של טהרה) - אש אוכלתם (משום שבהוצאת אותיות השם נותרות רק אותיות האש..).
וזה יותר מוורט יפה של חז"ל לעניותי...
[ליצירה]
קטע טוב ומעורר מחשבה, הסוף צפוי ולמרות זאת חזק מאוד.
צר לי על המספר שבנוסף לנכותו הפיזית (ואולי בגלל)סובל מנכות רגשית קשה.
ורק הערה קטנונית אחת: רצף הדנ"א לא מורכב מחומצות אמיניות (מהן קיימים הרבה יותר מארבעה סוגים) שהן אבני הבניין של חלבונים, תוצרי תרגום הרנ"א שמשועתק על גבי תבנית הדנ"א.
רצף הדנ"א הוא ארבעה סוגי דאוקסי-ריבונוקלאוטידים - חומצות גרעין במצב לא מחומצן.
[ליצירה]
אח... משובח...
ממש לכבוד החג פתאום העלו את זה. איזה כיף.
מאוד נהניתי, אבל אני (בניגוד למסר) הולך לרקוד השנה...הוהו איך שאני הולך לרקוד...וגם לשתות עד ועד בכלל... :)
נ.ב.
ממליץ בחום לקרוא את הקטע המופלא 'אחדות בריקוד ובניגון' מאת אלפא קנטאורי.
תמיד יש עוד הרבה משמעויות לדברים ואפשר להתחבר אליהם (אם רוצים) מכמה כיוונים.
לא כל הרוקדים מתחילים מאותה נקודה או מאותה מחשבה, אבל ההסחפות עושה משהו מעניין..