[ליצירה]
וואי את רוצה להגיד לי שזה לא ערוך?!
מד-הים!!!
בהתחלה הייתי בטוחה שזה ערוך אז לא הכי התלהבתי אבל עכשיו זה יפה פי מיליון.
בא לי להיות עכשיו במקום כזה.
[ליצירה]
טועים במה, רו?
את רוב המצוות אנחנו מקיימים כמו שצריך... הדבר היחיד שאולי אנחנו "טועים" בו, זה בקשר למדינה וא"י, שכאן באמת יש מחלוקת בין הציבור הדתי לחרדי.
וכיום אין לנו נביאים ושופטים לומר לנו את הדרך הנכונה...
[ליצירה]
חלק מהדברים שלך נכונים, וחלקם לא.
רעיון החמלה והאהבה - מקורו בנצרות.
אלוקים הוא גם מידת הרחמים, אך גם מידת הדין.
ואת הפירוט אני חושבת שאני אשאיר לגמלו...
[ליצירה]
לא רציתי.
לא רציתי להכנס ליצירה הזו.
ראיתי את הכותרת, וידעתי שרצחת את פיטר פן.
לא רציתי לקרוא.
ידעתי שכל היצירות שלך מעבירות בי צמרמורת.
לא רציתי לדעת שהוא מת.
לא רציתי.
אבל זו יצירה שלך, וידעתי שזו יצירת מופת.
נכנסתי. לקח לי כמה שעות עד שהצלחתי להתגבר על עצמי וללחוץ על הקישור, אבל הצלחתי.
ושוב הדמעות המוכרות בעיניים והצמרמורת הזו שאומרת לי - למה נכנסת? ידעת שהיא שוב תהרוג לך דרקון או נסיכה או סתם אגדה. ידעת שהיא שוב תגרום לך לבכות.
למה נכנסתי?
הדס, היצירה שלך, כרגיל, שלחה איזשהו חץ לאנשהו עמוק בלב, המחורר מחיצים אחרים שלך, אבל נראה לי שזו גרמה לי לדמוע יותר מכל שאר היצירות.
נכנס לרשימת היצירות האהודות.
תגובות