[ליצירה]
דווקא לי היה נראה כאילו הקוף שבכלוב הוא המיוחד מכולם... את השורה האחרונה הבנתי-כולם קופים (שיכלית) והוא המלך של מה?
שיר נחמד, רק תתני עוד כמה רמזים על כוונת המטבעות לדעתי.
:)
[ליצירה]
[ליצירה]
ננסות היא החלק המתוק של נפלאות התבונה :)
שיר אדיר שבאדירים!
אני קוראת את זה שוב ואני לא מבינה איך זה שלא הגבתי!?....
אז עדיף מאוחר מאף פעם... :)
אחלה של שיר ושל משאלה! אבל אני לא מזדהה!
אני ננסית משל עצמי =).
[ליצירה]
המשפט מתוסבך מידי או.....?
(אני יכולה להסביר אם צריך....פשוט תחשבו קצת ותבינו את הכוונה....אני אתן לכם רמז לחכם שהתשתמש באמביציה שלו ואולי זה יעזור לכם להבין- שי גבסו).
:) יומשמח!
[ליצירה]
נראה לי שמיצינו כולנו (כולל אותי) את קטע הצנזורה הדרושה... אבל עם כל הכבוד...מסכן הבנאדם... מה הוא אחראי על הצנזורה שכועסים עליו??.... זה עניין של האתר בלבד..הוא רק כתב את שלו, מתוך שיעמום או שלא מתוך שיעמום, זה לא משנה. מה שבטוח זה שהוא לא זה שהכניס את זה סופית לאתר.
נראה לי שהוא הבין כבר שהצירה כישלון לא לדעת כולם היא "יצירה". ועכשיו...שיהיה לך בהצלחה בהמשך :)
[ליצירה]
-אבל אני מסכימה גם עם ורד אדיב, שאפשר להבין את הצד שלה.... . זה בחלט כואב, שכשאוהבים מישהו ומנסים למלא אותו באהבה שלך...אז הוא מרגיש חנוק עד כדי פסק זמן.... גם אם זה נחוץ. ועדיין לדעתי זה מגעיל לסובב לך את המצפון על האצבע.... .
תגובות