תגידו, מה עובר עליכם? שחף לא באה לרדת על ניצן ופרח, היא נתנה לה ביקורת. ולא ביקורת קוטלת וגועלית כמו שאני יכולה למצוא כאן במקומות מסויימים, אלא מפרגנת. ביקורת שלא נועדה לסתום למישהו את הפה, אלא למצות את עצמו יותר טוב.
ונחשו מה? האתר הזה נועד ללמידה ולמתן ביקורת בונה. מי שלא מוצא בעיניו - להתראות.
תמונה טובה מאוד, חוץ מכמה דברים:
*היא קצת עקומה, כדאי לנסות להקפיד שיהיה ישר בפעם הבאה.
*הצבעים מאוד לא רווים. אולי זו המצלמה שגורמת לזה, אולי זה כי היה שם המון אור. סגירת צמצם עשויה לעזור, אני משערת. ואולי עריכה בפוטושופ.
*השם. למה אתם לא נותנים שמות טובים לתמונות שלכם??
את יודעת, כמעט לא נכנסתי לתמונה בגלל השם הזה. הוא מרתיע, וחבל.
וואו..זה מגניב לראות דברים מנק מבט שכזו.. איזה מקורי!
אפשר לנסות להלביש על האנשים האלה דברים..
כמו-לדעתי הימני(מכיווני) מת שהאוטובוס יגיע, והשני בסטלבט , לאכפת לו מכלום..
הם שמו לב שצילמת אותם? הייתי מרגישה מאוד מוזר אם פתאם משו היה בא ומצלם לי את....הרגליים.......
אם לא היה מקום לביקורת, לא היתה אפשרות להוספת תגובה.....
שחף החמיאה לתמונה ונתנה ביקורת בונה.
שחף מנהלת סדנה לצילום במקום אחר, והיא בנאדם נפלא שאוהב מאד לפרגן - אם היא נתנה ביקורת זה אך ורק כדי לעזור.
שהרי לכך יש את האתר הזה!
אני דווקא חושבת שהתמונה מהממת ומקסימה בדיוק כמו שתמונה צריכה להיות: האור, הזווית, הכל בדיוק כמו שצריך. ושחף דרור אולי באמת חבל שנכנסת לתמונה הזאת...אולי השם נועד להרחיק אנשים כמוך שפשוט באים להעיר ליוצרים אחרים!!
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
לעניות דעתי אנשים מפרסמים כדי לשחרר, כדי לשתף, וכן... גם קצת לטיפוח אגו.
אין זה רע ואין שום פסול בכך.
אפשרי לקבל חוות דעת, אך גם לחוות דעת יש גבול ויש "צורה".
לעניין היצירה, אהבתי אותה מאוד.
תודה לך.
הדס, אני לא מסכימה, אנשים לא כותבים ומכניסים יצירות לאתר הזה על מנת לקבל הערות, אלא כדי להוציא איזה שהוא חלק מהם החוצה. להוציא לאור רגשות ותחושות,אנחנו לא בבי"ס לאומנות. תגובות טובות-אז סבבה אבל הערות-לא!
טוב, שיניתי. קצת דבילי אבל יותר טוב מללא כותרת, נכון, שחף? שחף? איפה את? ועוד משהו - מה זה אומר "צבעים לא רווים"? זה יכול להיות קשור לזה שהתמונה צולמה בפילם שחור לבן?
ניצן
שטרם חלפה שנה מיום שהתחילה ללמוד צילום וזה אומר שהיא אוהבת להפגין בורות מדהימה בכל מיני דברים שקשורים לזה וגם בכאלה שלא קשורים.
ניצן - בקשר לצבעים, נראה לי שהיא התכוונה לזה שיש יותר מדי בהירות, פחות מדי ניגוד בשחור והלבן...
קצת עיבוד בפוטושופ יוכל לתקן את המעוות אם את אחת שמוכנה לחשוף את היצירות לטכנולוגיה הממוחשבת.. ;)
איך להמנע מזה בפעם הבאה - את זה אני אשאיר למומחים.. אני לא מבינה בצילום...
קודם כל- תמונה מדהימה. נכון שהאור על הנעליים קצת מפריע, אבל הוא גם מעניק לה זוית מיוחדת. אוירה כזאת.
אני לא רואה שום פסול בתגובה של שחף. פוליאנה- אנשים שמפחדים שיגיבו להם לעולם לא ידעו איך להשתפר. או שמא את מפחדת להשתפר ולקבל ביקורת בונה?
ואם כבר מדברים על תגובות, התגובה של פרידמן להדס ('סתמי!') היתה קצת יותר בוטה ובכל זאת אף אחד לא העיר לו על זה. פוליאנה לוחמת הצדק איפה את???
גם אני חושבת שכדאי לחשוב על שם אחר. אולי משהו בסיגנון 'גבוה', או 'יחד' או אפילו 'זוג משמים'. אין לי כל כך רעיונות כרגע, אבל את בטוח יכולה לחשוב על שם קצת יותר טוב.
סנקה - למען האמת, הם ראו שאני מסתובבת עם מצלמה, וביקשו ממני לצלם אותם... והם די הופתעו שצילמתי את הרגליים..
שחף יקרה - תודה לך על ההערות.
* אני לא מצליחה לראות איפה זה עקום. : /
* מסכימה איתך בקשר לתאורה - לפחות באזור אחד של התמונה (הנעליים של הבחורה)
* השם... זה בגלל שלא מצאתי שם נורמלי, מה לעשות. יש לך הצעות?
וחוץ מזה, כמו שזה נראה, זו התמונה היחידה שלי שכן נכנסת אליה.. אולי אני אתן כל פעם שמות מעצבנים.. ; )
ושוב תודה.
פוליאנה - תודה, אבל אני לא חושבת ששחף ניסתה להעליב, ויש מקום לביקורת בונה. טוב לפגוש אותך פה.. :)
הדס ופוליאנה - אני לא מרשה לריב בתגובות ליצירות שלי!! ; )
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
הארכיון מלא הפתעות, עיתים נחמדות עיתים מצחיקות כמו התמונה הזאת, אבל התגובות שמתחתיה עוד יותר.
אז מה היה לנו: נעליים. על התמונה איני רוצה להרחיב. אבל התגובות, ואוו. בשביל מה להכניס יצירות אם התגובות הרבה יותר מענינות. הצחקתם את המקלדת והעדשות שלי:)
[ליצירה]
תגידו, מה עובר עליכם? שחף לא באה לרדת על ניצן ופרח, היא נתנה לה ביקורת. ולא ביקורת קוטלת וגועלית כמו שאני יכולה למצוא כאן במקומות מסויימים, אלא מפרגנת. ביקורת שלא נועדה לסתום למישהו את הפה, אלא למצות את עצמו יותר טוב.
ונחשו מה? האתר הזה נועד ללמידה ולמתן ביקורת בונה. מי שלא מוצא בעיניו - להתראות.
[ליצירה]
תמונה טובה מאוד, חוץ מכמה דברים:
*היא קצת עקומה, כדאי לנסות להקפיד שיהיה ישר בפעם הבאה.
*הצבעים מאוד לא רווים. אולי זו המצלמה שגורמת לזה, אולי זה כי היה שם המון אור. סגירת צמצם עשויה לעזור, אני משערת. ואולי עריכה בפוטושופ.
*השם. למה אתם לא נותנים שמות טובים לתמונות שלכם??
את יודעת, כמעט לא נכנסתי לתמונה בגלל השם הזה. הוא מרתיע, וחבל.
[ליצירה]
וואו..זה מגניב לראות דברים מנק מבט שכזו.. איזה מקורי!
אפשר לנסות להלביש על האנשים האלה דברים..
כמו-לדעתי הימני(מכיווני) מת שהאוטובוס יגיע, והשני בסטלבט , לאכפת לו מכלום..
הם שמו לב שצילמת אותם? הייתי מרגישה מאוד מוזר אם פתאם משו היה בא ומצלם לי את....הרגליים.......
[ליצירה]
אם לא היה מקום לביקורת, לא היתה אפשרות להוספת תגובה.....
שחף החמיאה לתמונה ונתנה ביקורת בונה.
שחף מנהלת סדנה לצילום במקום אחר, והיא בנאדם נפלא שאוהב מאד לפרגן - אם היא נתנה ביקורת זה אך ורק כדי לעזור.
שהרי לכך יש את האתר הזה!
[ליצירה]
אני דווקא חושבת שהתמונה מהממת ומקסימה בדיוק כמו שתמונה צריכה להיות: האור, הזווית, הכל בדיוק כמו שצריך. ושחף דרור אולי באמת חבל שנכנסת לתמונה הזאת...אולי השם נועד להרחיק אנשים כמוך שפשוט באים להעיר ליוצרים אחרים!!
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
לעניות דעתי אנשים מפרסמים כדי לשחרר, כדי לשתף, וכן... גם קצת לטיפוח אגו.
אין זה רע ואין שום פסול בכך.
אפשרי לקבל חוות דעת, אך גם לחוות דעת יש גבול ויש "צורה".
לעניין היצירה, אהבתי אותה מאוד.
תודה לך.
[ליצירה]
הדס, אני לא מסכימה, אנשים לא כותבים ומכניסים יצירות לאתר הזה על מנת לקבל הערות, אלא כדי להוציא איזה שהוא חלק מהם החוצה. להוציא לאור רגשות ותחושות,אנחנו לא בבי"ס לאומנות. תגובות טובות-אז סבבה אבל הערות-לא!
[ליצירה]
תראה, הכתיבה כשלעצמה זורמת ונעימה.
אבל חסרה לי מאד מקוריות בשיר הזה. כולנו קראנו כבר אינסוף שירים על יפי הבריאה ואושר החיים, ונשמח לראות דברים חדשים.
אין הכוונה שלא תכתוב על הנושא, אלא שתמצא זוית חדשה להאיר אותו ממנה, אמירה שתהיה כולה שלך.
בהצלחה!
[ליצירה]
קצת משוחדת...
ובכל זאת - זה שיר מעניין מאד, שקורא ליתר העמקה.
הבית השלישי והחמישי מבריקים.
קצת על החריזה - אמנם כל השורות חרוזות, אבל חריזה שמסתמכת על הטיות-ריבוי היא פחות טובה, בדרך כלל. עדיף למצוא חרוז מקורי על פני חרוז סיומת "ים" ו"ות".
ניצן
(ממחזרת הערות שהיא עצמה קיבלה לא מזמן)
[ליצירה]
מסכימה עם נטע. לאורך כל הסיפור יש מעברי שפה, ויותר מזה, מעברי-רמת-חשיבה, הייתי מגדירה, בצורה מאד צורמת. אני לא מצליחה להגדיר את מידת הבגרות של הילד, כי כל משפט נאמר בסגנון אחר. לדוג' הילד אומר "הבנתי שאבא עבר לגור עם סבא" - זה נרשם כהסתכלות תמימה של ילד. אבל שתי דקות אחר כך הוא מסביר בטון מלומד את ההפרעה של האם, ופשוט קשה להבין איפה הוא.
מקווה שהצלחתי להבהיר מה מפריע לי..
מעבר לזה,יפה מאד. המשפט הראשון נהדר.
וגם:"אבל אמא הייתה נראית כאילו גם חלק ממנה הלך לשמיים כי היא הייתה מרוחקת מאוד וכבה לה האור בעיניים כמו שהחדר שלי היה נראה לאחר שהשכיבו אותי לישון . ריק וחשוך ."
מקסים, (למרות שיש מעברי שפה באמצע שהייתי מציעה לשנות.)
[ליצירה]
אכן יש משהו מאולץ בחיבור בין הקטעים, אך לא הייתי ממהרת לנתק ביניהם. אפשר שהרחבה והעמקה של הסיפור תוכל להפוך את החיבור לטבעי יותר. כרגע יש לסיפור הזה מסר נהדר, אך הוא מועבר בצורה חדה מדי, יותר מדי מוגשת על כפית לקורא.
אם הסיפור יתפוס יותר נפח, ואם תמנעי מאמירות מפורשות כגון "הוא לא רוצה למות" אלא תתני לקורא להרגיש את הניגודים והמסרים בעצמו מתוך הסיפור, נדמה לי שהסיפור יהיה טוב יותר.
אני חושבת שיש כאן הבטחה.:)
[ליצירה]
והסוציאליזם?...
הקפיטליזם רוצח; (ברוסיה הקומונסטית נרצחו כשישים מיליוני בני אדם)
מדי שנה הוא קוטל מיליוני בני-אדם.
מזהם אויר ומים.
גורם לרעב ברחבי העולם. (בסין הקומוניסטית מתו ברעב עשרות מליוני בני אדם ברוסיה הסובייטית איבדו עשרות מיליוני חקלאים את רכושם,ומיליונים נוספים מתו ברעב.)
הוא מנצל עובדי-קבלן בפרך;
לקפיטליסט לא איכפת מעובדיו.
הוא עושק אותם בחום קופח;
אך בעצמו לא יאמץ ידיו.
הקפיטליזם קוטל ומביא נזק;
באפריקה כל שנה
מתים שני מיליון בני אדם.
מחלות, חרפת-הרעב, הרס-הטבע...
חשבון-הדמים לא תם.(עיין לעיל.)
ארצות שלמות חיות בעוני;
לאנשים אין כסף ללחם עם חמאה.
אך בעלי-הון משקיעים במלחמות ונשק;
בשפיכות-דמים ושנאה. (בית זה מהווה תיאור מדויק של רוסיה בשנות הזוהר של השלטון הסובייטי.)
הקפיטליזם הוא המפלצת,
אשר מאיימת בהרס כל התבל;
רק מהפכת-פועלים תשים קץ לעוול!
תסיר כבלות אדם סובל! (ותשים לו כבלים אחרים, חדשים וטובים יותר.)
תגובות