רישום קל ללא התיחסות יתרה אל היד, כמו שימת
דגש אל הבדיקה עצמה וכל העובר על האדם תוך כדי.
רעיון נהדר, רישום מאד מוצלך עם שליטה טובה בכל.
נהנתי ביותר ועל כך נתונה תודתי:
חיים
נראה שאת מתרגשת שכשמזכירים לך דם. מטריד קצת...
הפרפר מוצץ דם. הגוף של הנחש נראה כמו אצבע שישית ליד הזרת. מהוריד פורץ כל סיפור בראשית - אור וחושך ומים ושמש וירח וכוכבים וצמחים וחיות ונחש ואדם. ועדיין הציור נראה שליו - המחט נראית עדינה, היד תומכת\מלטפת את הנחש (או דרקון?), ופרפר נוחת ברכות על הזרוע.
יפה, מוזר, מיוחד
הלך רוח - תודה!!!!! איזו מחמאה נהדרת! תמיד רציתי להגיע לרמות כאלה - כשהמוח הבריא חוצה את גבולותיו, משאיר מאחוריו את כבלי המציאות המקבעת את כולנו... הלוואי וזה באמת יקרה.
שבוע טוב!
היד יפה . מצויירת ממש טוב. הפרפר מדהים. עם כל הדוגמאות הקטנות שעליו, שנעשו בכישרון עצום ! הנפח של כנפיו, אוי, הנפח של הכנפיים! מדהים . מדהים.
הדבר הזה על היד, פשוט נשגב מיכולתי להבין איך את עושה את זה. קל וחומר מיכולתי לצייר את זה..
את פשוט הולכת ונהיית יותר טובה, מציור לציור רואים את זה יותר... אין , את פשוט מוכשרת!
ביקורת? - מי אני, הקטנה שאבקר אותך... רק ללמוד ממך אני יכולה.
אני נהנה לראות את היחס שלך לפרטים קטנים. הכל תמיד מדוייק וזה מוסיף המון לציורים שלך. אילו הייתי מצייר בעצמי בטח הייתי מעריך את זה יותר.
יש בדיקת דם "מדעית" שהיא לוקחת מהוריד, לצינור, לשקית.
אבל יש את העולם החי עם כוחות משלו לבדוק את הדם. עולם של הרגשה.
מי יאהב יותר את הדם? הפרפר היפה, או הדרקון המרושע? זהו המבחן, זוהי בדיקת הדם האמיתית.
לאיזה כח בעולם האדם שייך, הטוּב או הרֶשַע? "כי הדם הוא הנפש"...
[ליצירה]
רישום קל ללא התיחסות יתרה אל היד, כמו שימת
דגש אל הבדיקה עצמה וכל העובר על האדם תוך כדי.
רעיון נהדר, רישום מאד מוצלך עם שליטה טובה בכל.
נהנתי ביותר ועל כך נתונה תודתי:
חיים
[ליצירה]
נראה שאת מתרגשת שכשמזכירים לך דם. מטריד קצת...
הפרפר מוצץ דם. הגוף של הנחש נראה כמו אצבע שישית ליד הזרת. מהוריד פורץ כל סיפור בראשית - אור וחושך ומים ושמש וירח וכוכבים וצמחים וחיות ונחש ואדם. ועדיין הציור נראה שליו - המחט נראית עדינה, היד תומכת\מלטפת את הנחש (או דרקון?), ופרפר נוחת ברכות על הזרוע.
יפה, מוזר, מיוחד
[ליצירה]
הלך רוח - תודה!!!!! איזו מחמאה נהדרת! תמיד רציתי להגיע לרמות כאלה - כשהמוח הבריא חוצה את גבולותיו, משאיר מאחוריו את כבלי המציאות המקבעת את כולנו... הלוואי וזה באמת יקרה.
שבוע טוב!
[ליצירה]
היד יפה . מצויירת ממש טוב. הפרפר מדהים. עם כל הדוגמאות הקטנות שעליו, שנעשו בכישרון עצום ! הנפח של כנפיו, אוי, הנפח של הכנפיים! מדהים . מדהים.
הדבר הזה על היד, פשוט נשגב מיכולתי להבין איך את עושה את זה. קל וחומר מיכולתי לצייר את זה..
את פשוט הולכת ונהיית יותר טובה, מציור לציור רואים את זה יותר... אין , את פשוט מוכשרת!
ביקורת? - מי אני, הקטנה שאבקר אותך... רק ללמוד ממך אני יכולה.
[ליצירה]
היי, אם כבר לנתח את זה עד הסוף - היד לא אמורה להביע אימה - המבט שלה כבר עושה את זה, כך שאם יש מישהו בכל הסיפור הזה שמופתע, אז זו היא. נא להתחשב ברגשותיה, אני מבקשת. לגבי העובדה שהיא לא רטובה מהחלמון - אז א' קשה לצייר אנשים רטובים. ב' - ביצים של שדים בוקעים על להבות בלבד, כך שכל הלחות נעלמת עוד לפני הבקיעה. שדולוגיה בסיסית...
[ליצירה]
איך היה אמור להיות הסימן הזה שמשמעותו - "התרשמתי, סחטיין"?
*?
#?
הייתי רוצה להגיב בניתוח עמוק של המשפטים, של המבנה המעניין, השימוש הנהדר ב"הנאות נעות", אבל אני אשאיר את זה לאלה שמסוגלים לכך בצורה יותר מוצלחת ממני...
אז ...התרשמתי, סחטיין!
[ליצירה]
תגובות
היי.
תודה רבה על התגובות המחמיאות.
ערוגה, כן זה פחם. אני עוד לא ממש יודעת להשתמש בטכניקה זו, אבל משתדלת ללמוד בעצמי, כשיש זמן.
תמי, צודקת, האף חסר עומק, אני אשים לב לזה בהמשך, תודה.
יוסף, זאת אף אחת מסויימת. כרגיל, התחלתי את הציור ונתתי לו להחליט בעצמו לאיזה כיוון להמשיך, רק הסתכלתי בסוף והחלטתי כמו מה זה נראה לי, בשביל הכותרת.
עומר, באמת ניסיתי להשקיע בשיער, ובזוית עיניים חדשה, איזה כיף ששמת לב. תודה
אשמח לשמוע עוד ביקורות!
[ליצירה]
שם בדוי, רביעית, קלעתם בול! שם בדוי בתיאור, רביעית בגורם לציור : )
זכיתם בסוף שבוע זוגי באי שבחלון.....
תודה על כל ההארות\הערות!
נ.ב.: מסכימה עם עיניין הכתף.
[ליצירה]
הרעיון נולד מתוך איזושהי "אלת הצדק" מיטולוגית, לא זוכרת איזו או מאיפה בכלל, אבל מצא חן בעיניי כל הרעיון העיוורון\ראייה - היחס לצדק שהיא הייתה אמורה להביא לעולם. לדעתי זה ביטא יפה את ההרגשת החוסר אונים מול אלים עוורים, שלא רואים את מצוקתם בדרך שלהם... בקיצור, משהו בסיגנון "ניסתרות הן דרכי האל" בנוסח פגאני.
שבוע טוב!
[ליצירה]
לא, היא צודקת. בכלל - זו מחמאה ענקית לקבל הערות כ"כ מפורטות לשיר\יצירה. נראה לי ישי כבר עבר את השלב בו צריכים להחמיא כל הזמן כמו לילד קטן, כדי לעודד אותו להמשיך הלאה... (והלוואי עלי כושר ניתוח כזה).
חוצמיזה - עם כל זאת, שיר יפה....
תגובות