העין פעורה, האישון מצומצם, המסגרת מוצללת (זו המילה?), אבל אין דמעות, או נימי דם, או תלמי כיווץ העפעפיים, שאוהבים להוסיף בציורי עיניים שאמורים להביע חרדה.
זו אימה קפואה, של מי שמנסה לבלוע בעיניו מחזה שהוא לא מעיז להבין.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
העין פעורה, האישון מצומצם, המסגרת מוצללת (זו המילה?), אבל אין דמעות, או נימי דם, או תלמי כיווץ העפעפיים, שאוהבים להוסיף בציורי עיניים שאמורים להביע חרדה.
זו אימה קפואה, של מי שמנסה לבלוע בעיניו מחזה שהוא לא מעיז להבין.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
גרמת לי לחשוב שמן הסתם כל האגדות ששרדו עד ימינו התחילו כמו הסיפורים שלך - איכותיים, מלאים בעלילות ודמויות עם תכונות חזקות, לפני שעם התגלגלותם בדורות, הגיעו למצבם המחוק והחסר אופי של היום. מרגישה קצת פיספוס...
תשמרי עליהם : )
[ליצירה]
אהבתי מאוד את הרעיון, רק חשבתי שהסוף קצת נקטע. למרות הכוונה הברורה לפונץ' ליין חזק, לדעתי זה מחייב אם כן איזשהו רמז לפני זה. נותר מצב של ניתוק גמור בין הסיפור שזרם יפה, לשתי המשפטים האחרונים, אולי כדאי להכניס איזושהי סיבה לזה שאין שם אלוקים.
לדעתי.
[ליצירה]
זה באמת דומה לו! איזה כיף, הצלחת לתפוס את האישיות שלו בקוים שלך (הלוואי עלי ). תנסי אבל להוסיף הצללות, זה יוסיף לך עומק וחיים לרישומים.
בהצלחה.
[ליצירה]
אכן - "הייתי תוחם את הארץ הזאת, בקרני מוות..." זה המשפט הכי חזק של השיר, למרות הסיום החטוף, המנסה לגנוב את ההצגה. רעיון השיר והדרך ביצוע מאוד מוצליחם. משאיר תחושה חמצמצה... למה רק אחרי תיחום בקרני מוות יהיו דמעות הנופלים כחיוכים? הרעיון יפה, אבל עצוב כל כך. אני מעדיפה לחשוב ש"הם" מחייכים ומחכים לנו, בזמן שאנחנו עוד כאן, מתגעגעים חסרי ברירה ובוכים.
תודה.
תגובות