העין פעורה, האישון מצומצם, המסגרת מוצללת (זו המילה?), אבל אין דמעות, או נימי דם, או תלמי כיווץ העפעפיים, שאוהבים להוסיף בציורי עיניים שאמורים להביע חרדה.
זו אימה קפואה, של מי שמנסה לבלוע בעיניו מחזה שהוא לא מעיז להבין.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
העין פעורה, האישון מצומצם, המסגרת מוצללת (זו המילה?), אבל אין דמעות, או נימי דם, או תלמי כיווץ העפעפיים, שאוהבים להוסיף בציורי עיניים שאמורים להביע חרדה.
זו אימה קפואה, של מי שמנסה לבלוע בעיניו מחזה שהוא לא מעיז להבין.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
דרך טובה להבטיח הרבה תגובות באתר הזה, זה לבקש את זה בכותרת.. : )
גם אני התפתתי... אבל לא אחזור על מה שכבר אמרו, כי אין כ"כ טעם.. אז לגבי הערות מחדשות - הקוים מאוד חלשים, זה נדפק בסריקה או שככה ציירת? כי אם ככה ציירת אז כדאי לנסות לחזק אותם, זה רק יוסיף לציור. זה קשה במיוחד בהתחלה, כי מפחדים לטעות, אז העיפרון בקושי נוגע בדף וזה חבל.
אהבתי את השיער ( אולי כי אין לי סבלנות בעצמי להשקיע בשיער ), אבל התנועה שנתת לו בצורה כ"כ יפה עומדת כנגד הפרצוף החלק מידי. גם לעור מושלם ניתן לתת גוונים ופרטים... (אבל זה יותר קשה, כמובן) לדוגמה, אם היית מוסיפה הצללה ללחיים, היה יותר קל לעשות את העף בצורה קצת יותר מציאותית..
סה"כ הציור באמת מרשים, במיוחד בשביל מתחילה (מה עשית ב21 שנים האחרונות?!?), במיוחד כי הוא מצליח להעביר רושם חזק, גם עם כל פרט בפני עצמו לא מושלם.
סחטיין!
[ליצירה]
נחמד, אבל זה בערך כמו שאני אספר את סיפורם המרתק של אינדיאנים באמאזונס שהצליחו להלחם בציידי אבני חן וחיות בר אקזותיות, בתחילת המאה השמונה עשרה, בגבול בין ברזיל לקולומביה.... זה לא הדבר הכי מדבר אל האנשים כיום...
[ליצירה]
האמת היא שבדקתי המראה, ואומנם זה אולי היה נראה יותר טבעי עם האגודלים היו כלפי מטה, אבל אז הייתי צריכה לשנות גם את "התנוחה" של היצור שיוצא מבפנים, ולא רציתי...
תודה!
[ליצירה]
למה השארת "ללא כותרת", כשאח"כ כתבת בטקסט עצמו "מציאות קסומה" ככותרת? אם המבנה הזה אמור לרמוז משהו, אז פיספסתי את הקטע.
השיר עצמו מאוד נחמד. מזדהה. מישהו צריך להעלים את אותה ה"יד הקסומה" ולתת לחולמים להשאר שם בשקט...
תגובות